Förslag på "Achievements" och "unlockables"

Inaktiv
Förslag på "Achievements" och "unlockables"

Det är så varmt ute så jag får värmeslag. Så jag skyller på det om de andra i teamet "bjäbbar" om detta inlägget.

Så .... vad skulle ni vilja har för "Achivements" och unlockables i Penalty of Heroes?

Vi har en lista som vi fyller på hela tiden, men vi vill gärna veta vad ni skulle tyckavara kul.

Ex:

- Nya/utbytbara "skins" på karaktärerna
- Nytt utseende å vapen
- Låsa upp nya banor/modes?

Så vad gillar ni och vad tror ni skulle passa till spelet?

Kom med kommentarer, det är bra att "brain storma"

#blogg

Medlem
Förslag på "Achievements" och "unlockables"

Dmg boost och HP boost samt en upplåsbar ultrasvår svårighetsgrad kanske? (Och då menar jag verkligen svårt. ^^)


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Splatter/Blood/Gore läget som ni labbade med innan helt klart!
Speedrun läge för att försöka slå tidrekord etc?


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Starta spelet, skulle sitta fint som achivement:P Alltså, man får noll gamerscore;)
Dom förslagen ni kommit på är bra så det räcker!:)
Klara spelet är ju en självklar achivement.
Men snälla ni, gör många achivements, men med lite gamerscore!:D För då ska det huntas!
Älskar achivements, so just gimme!


signatur

Wai

Inaktiv

Bra saker, många av dem finns på listan som vi har, så det är bara att komma med förslag. Hade varit kul med lite annorlunda saker

Vi har en del som kan bli kul (dock inga vi kan säga här eftersom det är inte säkert att de kommer med)

Men kom gärna med fler förslag eller med saker som ni gillar i andra spel

Medlem

Gör så att man kan spela som Kratos från God of War eller en "kopia" för att undvika © problem


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

1
Skriv svar