Bionic Commando Rearmed - klassiker i ny skrud

Robot
m1
Medlem
Bionic Commando Rearmed - klassiker i ny skrud

Oooh, tufft! Då ska jag ta mig i kragen och klara spelet, klarade aldrig NES-versionen

Coop-läget verkar lockande också, påminde lite om Probotector till NES.

Jh
Medlem

Snyggt..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

lol!

"Hey! get the heck out of here nerd!"

Medlem

Fan va skönt det såg ut!! Blir nog ett givet köp till ps3an.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Inaktiv

ser mycket bättre ut än deras andra försök..
lägg alla mantimmar på det här plix

Medlem
Medlem

Tungt Missade orginalet faktiskt, så detta kommer nog ge mycket nöje. Älskar sånna här moderniserade 2d-spel. Vill ha mer av detta!

Inaktiv
Medlem

Såg riktigt tufft ut!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Ser ju toppen ut!
Längtar... usch, vilket otroligt sug jag fick! Väldigt ovanligt av att bara se en film!

och coop! Like old times!

Medlem

Så otroligt coolt! Så här ska bionic commando se ut!! Inte ett fult 3D spel med någon kille med rastaflätor...

Medlem

Jo håller med, en väldigt bra trailer, dock är det inte svårt att göra då spelet drar som f*n också ^^ Ett klart köp till den vita boxen


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Trevlig sak, även om jag är tveksam till att jag skulle spela det. Älskar orginalet, och håller mig nog till det. Stor nostalgikänsla som går försvunnen när grafiken osv har uppgraderats.

Medlem
Medlem

Vill ha vill ha vill ha!

/ LordDaimos

Medlem

Fan vad guld!
Det är när man ser sånt här man verkligen förstår varför man är en gamer.

Medlem

Är det en ny version av NES-spelet eller en ny version av C64/Amiga/arkad-spelet? Nes-versionen skiljde sig rätt mycket från resten har jag för mig.

Medlem

Hur häftigt som helst. Ska köpa på Playstation Store när det kommer.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Problemet med det här spelet är nog att det kommer att vara bättre än det i 3D.

Medlem

Man har ju spelat igenom orginalet ett antal gånger. Förmodligen det nes spel jag gillat allra mest.

Ska bli en härlig nostalgitripp när det kommer!

Inaktiv

Verkar sjukt bra

Medlem
Skrivet av Margy:

Är det en ny version av NES-spelet eller en ny version av C64/Amiga/arkad-spelet? Nes-versionen skiljde sig rätt mycket från resten har jag för mig.

NES-versionen.


signatur
Medlem
Skrivet av dalle:

Problemet med det här spelet är nog att det kommer att vara bättre än det i 3D.

så sant som det är sagt!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Såg riktigt nice ut.


signatur

Welcome to the Manglerdome

ptr
Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av dalle:

Problemet med det här spelet är nog att det kommer att vara bättre än det i 3D.

så sant som det är sagt!

håller med här med!

började förövrigt spela nes-versionen här om veckan haha trevlig överaskning det här. Såg grymt roligt ut.

hur är det i slutet förresten, mötte man hitler eller något sådant eller hur var det? och om det var så kommer man fortfarande göra det?

Medlem

Detta MÅSTE jag bara skaffa som uppvärming inför "2an" (om det hinner komma innan dvs)

Inaktiv
Skrivet av ptr:

håller med här med!

började förövrigt spela nes-versionen här om veckan haha trevlig överaskning det här. Såg grymt roligt ut.

hur är det i slutet förresten, mötte man hitler eller något sådant eller hur var det? och om det var så kommer man fortfarande göra det?

Har kollat på trailern några gånger till nu och det här kan bli hur bra som helst

Ärligt talat kan jag inte komma ihåg senast en trailer gjorde mig så sugen på ett spel. Musiken är kanon också. Hoppas all musik i spelet är den typen av remix av orginalen och inte bara nya grejer.

EU och US versionerna är censurerade, så inga nazireferenser där. Japan versionen däremot, har svastikor och hitler som slutboss.

Hans huvud sprängs.

ptr
Medlem
Skrivet av repet:
Skrivet av ptr:

håller med här med!

började förövrigt spela nes-versionen här om veckan haha trevlig överaskning det här. Såg grymt roligt ut.

hur är det i slutet förresten, mötte man hitler eller något sådant eller hur var det? och om det var så kommer man fortfarande göra det?

Har kollat på trailern några gånger till nu och det här kan bli hur bra som helst

Ärligt talat kan jag inte komma ihåg senast en trailer gjorde mig så sugen på ett spel. Musiken är kanon också. Hoppas all musik i spelet är den typen av remix av orginalen och inte bara nya grejer.

EU och US versionerna är censurerade, så inga nazireferenser där. Japan versionen däremot, har svastikor och hitler som slutboss.

Hans huvud sprängs.

haha okej. och ja musiken är bra!!
förövrigt var nes versionen alldeles för svår för mig när jag var liten fick kolla på när farsan lirade nu kanske man lyckas:O

Medlem

vill inte vara tråkig men originalet där man inte kasta tunnor mm var bra nog för mig (dvs nes versionen)

12
Skriv svar