The Freeman till salu

Inaktiv

de kan väl åtminstonde dölja kulorna vid höften

Medlem

Hah! den där ser ut som en robotvariant av den där staplergubben i office space


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Är inte dräckten i H-L mer orange?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Gordon är gay, fjolligaste spelhjälten någonsin

Medlem

Vad många klagar?
De är ju ingen McFarlane prydnads leksak, de är ju en renodlad leksak! Vilket är koolt i sig för en samlare.

Medlem

Nej tack. Då köper jag hellre en Headcrab plush toy från Valve store eller skaffar en Weighted Companion Cube. Den här Gordonmodellen såg ju helt mongo ut.

Medlem

Läser man på sidan så står det att han använder delar från existerande leksaker för att skapa sina egna figurer. Skulle tro att det är därför Gordon ser lite 'udda' ut.

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Läser man på sidan så står det att han använder delar från existerande leksaker för att skapa sina egna figurer. Skulle tro att det är därför Gordon ser lite 'udda' ut.

Fick mig att se klarare. För några sekunder sedan undrade jag ärligt talat vad det var för stort fel som skulptören led av

Medlem

looks retarded XD
mo offence ^^ men inte gorden de där inte

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Vad många klagar?
De är ju ingen McFarlane prydnads leksak, de är ju en renodlad leksak! Vilket är koolt i sig för en samlare.

en renodlad leksak, actiongubbe, för 80$?
Kanske lite att ta i om det är tänkt så?

Medlem
Skrivet av Mykee:
Skrivet av AstroCreep:

Vad många klagar?
De är ju ingen McFarlane prydnads leksak, de är ju en renodlad leksak! Vilket är koolt i sig för en samlare.

en renodlad leksak, actiongubbe, för 80$?
Kanske lite att ta i om det är tänkt så?

Den ligger ju som auktion på Ebay så de är väl upp till var och en hur mkt man vill ha den?

Medlem

Vissa av hans "skulpturer" är riktigt fina andra riktigt gräsliga. Denna tillhör nog den senast nämnda....

Gillar inte heller den cartoon stil han använder sig av på ansikten (de få modeller där är ett ansikte) skär sig något fruktansvärt med den detalj resten av modellen målats med ser bara direkt fel ut.

http://cgi.ebay.com/Custom-HALF-LIFE-Gordon-Freeman-GI-Joe-Si...
Annonsen för er som är intresserade..
Varför håller han en ficklampa för? Dåligt! : )

Medlem
Skrivet av HataMoto_:

finns bättre skulptörer/actionfigursmakare än detta ...

Vart har du varit?

Såg förresten att jag hade fel, detta är en omgjord robotliknande figur, inte skulpterad från grunden.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

12
Skriv svar