2007 års bästa spel enligt dig

Inaktiv

wow:bc vinner 100%

Inaktiv
Skrivet av erikN:

Klarade precis SMG, vilket sjukt bra spel!! Lätt årets spel enligt mig.

Tyvärr verkar det som allt för få har testat det. De flesta av mina vänner liksom majoriteten på det här forumet dömmer ut spelet utan att äns ha testat det. Super Mario, hah! För småungar!

Det är sann spelglädje och nytänkande som aldrig förr. PROVA DET!

COD4 som årets spel? Det är ett välldigt bra spel men vad i spelet sticker verkligen ut? Som gör det till årets spel? Det är snygg grafik och 110% action men har vi inte sett det förr?

Trodde nästan att jag hade skrivit det där.

Men som sagt... alla tycker inte lika. Själv så tyckte jag att CoD 4 var en besvikelse mer eller mindre. Hoppas att ryktena om ett CoD 5 med WW2-tema stämmer... för det är där som Call Of Duty ska vara.

Medlem

WW2 är så fruktansvärt tråkigt och utjatat.

Våga vägra WW2!

Medlem

Annat: Company of Heroes: Opposing Fronts. All makt år Relic!

Inaktiv

Mass Effect eller Call of Duty.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Cod4 helt klart bästa spelet , det har allt lixom , snygg grafik, perfekt gameplay och en riktigt optimerad motor som inte tar stryk om man har medelmåttigt system osv riktigt välgjort spel. Multiplayer är ju som alltid i cod serien av stor kvalitè och ett riktigt skojj lir både som public & clan spelare.

Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:
Skrivet av erikN:

Klarade precis SMG, vilket sjukt bra spel!! Lätt årets spel enligt mig.

Tyvärr verkar det som allt för få har testat det. De flesta av mina vänner liksom majoriteten på det här forumet dömmer ut spelet utan att äns ha testat det. Super Mario, hah! För småungar!

Det är sann spelglädje och nytänkande som aldrig förr. PROVA DET!

COD4 som årets spel? Det är ett välldigt bra spel men vad i spelet sticker verkligen ut? Som gör det till årets spel? Det är snygg grafik och 110% action men har vi inte sett det förr?

Trodde nästan att jag hade skrivit det där.

Men som sagt... alla tycker inte lika. Själv så tyckte jag att CoD 4 var en besvikelse mer eller mindre. Hoppas att ryktena om ett CoD 5 med WW2-tema stämmer... för det är där som Call Of Duty ska vara.

gaah orka .. vad sticker ut och vad sticker ut ... :S jao det är en hel del så som nyskapade tema , ny grafik nytt gameplay och ett härligt single player blandat med intense MP.

Det blir nog svårt för spelskapare om man inte kan använda tidigare teman skaru se då slutar alla spel i fantasy världen. Jag menar vissa säger att dem är trötta på ww2 men hur kan man bli de? Visst de finns massa spel om det men grafiken & teknologin och effekterna med mera går frammåt så jag skulle inte ha något emot att storma Omaha Beach i as snygg kvalite och skrikande soldater runt om i en hel modern motor :D.

Sen moste ju inte ww2 handla om normandie heller glöm inte att de var 5 år av brutala slag.

Inaktiv

Måste säga att jag tycker att Naruto Narutimate Accel 2 lungt är det roligaste spelet jag kört i år. Men bland de mer populära spelen här i europa så väljer jag nog CoD4. Finns inte många andra spel som fängslat mig så länge som det spelet.

Medlem

Portal :heart:

Medlem
Skrivet av zauii89:

gaah orka .. vad sticker ut och vad sticker ut ... :S jao det är en hel del så som nyskapade tema , ny grafik nytt gameplay och ett härligt single player blandat med intense MP.

C'mon, att kalla CoD4s tema för nyskapande är ju helt fel. Bara för att det är ett för serien nytt tema så betyder det inte att det är "nyskapande".
Sen så skulle det vara kul att veta vad som är nytt gameplay mässigt. Det är fan inte mycket som har hänt på 4 år iaf.

Jag säger inte att det är ett dåligt spel, men det är långt ifrån årets spel. Det bör krävas mer än en finputsning av en gammal serie för att förtjäna den titeln.

Medlem

Mario Galaxy helt klart... Varför? Ramlat av soffan två gånger redan, säger mycket enligt mig.

Medlem

Som den RPG-nörd jag är får jag nog säga The Witcher.

Medlem

Stalker. Lätt.

Medlem
Skrivet av Sparable:

WORLD IN CONFLICT AAAAAH!

Kunde inte sagt det bättre själv

Inaktiv

tryckte på portal, sjukt skönt spel om än lite kort men det e riktigt trevligt och lite skrämmande om man e lika paranoid som jag. sen dethär med mario och sånt här förstår jag inte då jag inte spelar consolspel av prinsip skäl

Inaktiv

Tenchu Z har spelats flitigt, iaf på min konsol.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

För min del står det mellan Galactic Civilizations II: Dark Avatar och SupCom. Portal var nog min favorit bland de lite bredare spelen som "alla" spelar men jag tyckte att det var lite för kort. GalCiv II och SupCom är spel som jag ofta återvänder till, vilket inte kan sägas om FPS:er som jag redan har kört igenom en gång.

Tack för 2007 och god fortsättning till er alla.
Jag vill även passa på att utnämna UT III's utlösningsrecension som den mest minnesvärda.
Helt klart oslagbar optimism


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

1: Mass Effect (herrejösses vilket bra lir!)
2: Assassins Creed
3: Inget mer som stuckit ut direkt... Men STALKER, Puzzle Quest och Bioshock med flera var bra.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

1. Mass Effect
2. Halo3
3. Call of duty 4

Inaktiv
Skrivet av schizo:

tryckte på portal, sjukt skönt spel om än lite kort men det e riktigt trevligt och lite skrämmande om man e lika paranoid som jag. sen dethär med mario och sånt här förstår jag inte då jag inte spelar consolspel av prinsip skäl

Vilken princip skullle det vara? bara nyfiken? betala för bra spel eller bara att du inte har mus och keybord?


signatur

Jag spelar för mycket, men det är ändå för lite.

Inaktiv

Har inte testat Portal men Super Mario Galaxy är ju helt klart årets spel av de jag har lirat.
CoD4 är riktigt grymt men det är ju precis som skrivits tidigare, samma gamla skåpmat i en ny snygg kostym.

Jag är ganska säker på att SMG är ett spel som folk kommer att hylla även om några år, precis som Super Mario 64, men de övriga spelen kommer nog att vara ganska bortglömda.

Medlem

Hm. Tror jag väljer Episode 2. Hade annars valt TF2.

Bioshock var kul, men fienderna var urtrista och slutet var hemskt dåligt.

Har inte kört Mass effect ännu, men ser fram emot att få pilla på det.

Medlem

lätt call of duty4!


signatur

Spela spel är kul ibland.

dmn
Medlem

Call of Duty 4, helt klart.
Grymt kul SP.
Men det som gör att spelet får min röst är den extremt roliga multiplayer-delen. Visst, det kanske inte är särskilt nyskapande. Däremot är det riktigt riktigt riktigt roligt. Älskar hardcore mode. Det enda jag har att klaga på är att banorna är lite små.

Medlem

1. Supreme Commander (+ Forged Alliance)
2. Lord of the rings Online
3. Enemy Territory: Quake Wars


signatur

I am become Glyphs. The time of secrets is almost over. A new age approaches.

Medlem

portal var bra men för kort, och ingen multiplayer :/
cod4 var årets spel enligt mig, supermario är överskattat XD

Inaktiv

Bioshock lugnt.
SupCom Forged alliances äger stenhård supersten från helvetet!

Inaktiv
Medlem

/me votes for Portal

Medlem

som den rpg och strategi älskare som jag är. Så är det självklart spel från de genrer jag gillar bäst, 1. The witcher 2. STALKER 3. Europa universalis 3

Skriv svar