Betatesta Pirates of the Burning Sea

Medlem

jag är pirat på riktigt, behöver inget jämrans piratspel.. har har har

Medlem

På söndag blir det spela av! Woho


signatur

tjenare!

Medlem
Medlem

Det här är ett väldigt bra mmorpg. Det blir mycket roligare när man kommer upp lite i levels och får feta skepp. Jag var high level i closed beta. Fick ihop en miljon doubloons från att sälja heavy round shots. Rätt så kul economy system.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

detta ska bli kul, alla gillar väl pirater ?

Medlem

Tack så mycket FZ för en betanyckel. Har inte kunnat få tag i en utan er. Tack igen

Medlem

Förresten, använder PoBS motorn från Sid Meier's Pirates!? För att det ser ut som det. Ganska mycket.

Medlem

Tuffigt! 'ARR ME HEARTIESS!!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Seriöst, vad är detta? Spelet vill patcha i 125 timmar >_< Trots att själva installationen gick smärtfritt.... nån som har nån aning...?

Inaktiv
Skrivet av wrajjt:

Seriöst, vad är detta? Spelet vill patcha i 125 timmar >_< Trots att själva installationen gick smärtfritt.... nån som har nån aning...?

Tar en timma typ, 15min kvar för mig nu.

Medlem
Skrivet av Spal:

Tar en timma typ, 15min kvar för mig nu.

Aaah, ser det nu. Hoppade ned till 1:30, genast bättre.

Medlem

Har också patching i 125 timmar, nån som vet något?

Medlem
Skrivet av SpWnR:

Har också patching i 125 timmar, nån som vet något?

Skrivet av Spal:

Tar en timma typ, 15min kvar för mig nu.

Inaktiv
Medlem

Enformigt skräp imo. Körde closed beta, imponerade inte för fem öre.

Jh
Medlem

fz leverar stort som vanligt. Fin fint.. Kul att se utvecklingen av siten. Samma stil men bättre och bättre..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Ush vad segt... tankningarna går i 60k/sek och torrent-tankningarna går i 40k/sek. Men hela mitt internet sackar nu. undra om BBB har driftstörningar eller något.

Medlem

har NDAn lyfts? Jag antar att jag kan säga att spelet var bra för ett drygt år sedan men blev bara sämre och sämre.

Inaktiv

Fick en invite till betan via e-mail i eftermiddags och har jag laddat hem uppdateringen i snart 12 timmar. Jag får ett felmeddelande när jag laddar hem en fil vid namn world.pig:

Warning: Filesize does not match: Local 266551857 vs. server 266551859, possible mid-push. Please try again or restart the application.

Nån som får samma felmeddelande?

Inaktiv

Ärligt talat, SOE = skitföretag. Dom förstörde EverQuest, försökte göra ett spel vid namn Vanguard som floppade och nu detta... Det tar evigheter att ladda hem patchen och när man får ett error så måste man typ ersätta halva spelet med att ladda hem filerna på nytt. Kan inte alla samla ihop en massa pengar och konka det skitföretaget :/

Medlem

Angående .CAB filerna så tror jag när du har laddat ner .exe'n från FZ filarkivet och installerat till en mapp. Um.. Inuti den nya mappen finns det bland annat Setup.exe, där inne sätter ni alla .CAB filerna.

Har dock inte gjort detta än för att jag inet har laddat ner alla .cab filerna.

Medlem
Skrivet av Guzilla:

Ärligt talat, SOE = skitföretag. Dom förstörde EverQuest, försökte göra ett spel vid namn Vanguard som floppade och nu detta... Det tar evigheter att ladda hem patchen och när man får ett error så måste man typ ersätta halva spelet med att ladda hem filerna på nytt. Kan inte alla samla ihop en massa pengar och konka det skitföretaget :/

Förvisso är det inte de som har gjort spelet, men det kanske var logistiken du mest syftade på.

Jag var under lång tid väldigt sugen på spelet, och ekonomidelen är definitivt spännande, men något får mig att vilja vänta till att det patchats med mer innehåll och till att det polerats mer.

Inaktiv

Installationsguide:

.exe filen, alla cab filer i en o samma katalog
kör .exe filen, lite filer extraheras, installationen startar, installera till valfri map

Medlem

Någon som spelat lite och har några kommentarer? Ska tankas när jag kommer hem från kolgruv....jobbet idag.


signatur
Medlem

Jag är rätt imponerad av detta spel. Har spelat i closed beta till relativ hög level. Avatar combat är medelmåttig, men står man ut med den så är pvp, Ship vs Ship combat och economy riktigt rolig.

Medlem
Skrivet av the wookiee:

FZ: Vad är poängen med en torrent som ingen seedar? (installern i varje fall, de andra 4 delarna får jag ingen kontakt med den enda seedern som finns...)

Finns en seeder, blir väl fler efter ett tag antar jag.

Däremot får jag problem när jag laddar hem filerna, plötsligt så stannar nedladdningen och jag får börja om:(


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Inaktiv

Fyfan orka ladda ner när det ska vara sådär många filer som tar hundra år o ta ner .....:(

Medlem

Wow ska bli spännande, har varit intresserad utav spelet sedan jag läste om det i PC Gamer för första gången för ett par år sedan

Medlem

Roligt att FZ får lite Betor

Medlem

Nu ska det spelas av! yes...

Skriv svar