Unreal Tournament III-betan är snart här
Bara det inte blir en Beta för endast Fileplanet Subscribers...
Öppen beta åt alla
Tyvärr så är det som vanligt en FP closed beta. FP har redan förbokade nycklar redo. Som jag redan förbokat.
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Öppen beta åt alla
Tyvärr så är det som vanligt en FP closed beta. FP har redan förbokade nycklar redo. Som jag redan förbokat.
Taget från Forumet :
Random person : Please tell me this is going to be an open beta.
Mark Rein : Yes this is an open beta.
Öppen beta åt alla
Taget från Forumet :
Random person : Please tell me this is going to be an open beta.
Mark Rein : Yes this is an open beta.
Om det inte är som "open beta" i crysis
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
Det kan vara att det blir open beta, men som sagt fileplanet subs först och sen till alla. FP har redan nycklar redo till sina abbonenter, så jag tvivlar att det är öppet från dag ett, utan det blir åtminstone några dagar exklusivt för vissa? Inte 100% säker på min sak, men har en svag känsla att det blir så.
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Det kan vara att det blir open beta, men som sagt fileplanet subs först och sen till alla. FP har redan nycklar redo till sina abbonenter, så jag tvivlar att det är öppet från dag ett, utan det blir åtminstone några dagar exklusivt för vissa? Inte 100% säker på min sak, men har en svag känsla att det blir så.
Citerade direkt från forumet, så kolla inte på mig!
Tycker snarare UT är underskattat, har aldrig fått den uppmärksamhet som det förtjänat... Först fick det stå i skuggan av Quake och nu på senare år av långsamma "realistiska" shooters...
Hoppas att UT3 kan vara lätt nog för gemene man att komma in i det samtidigt som det blir tillräckligt djupt för att det ska kunna nötas i åtskilliga år
Tycker snarare UT är underskattat, har aldrig fått den uppmärksamhet som det förtjänat... Först fick det stå i skuggan av Quake och nu på senare år av långsamma "realistiska" shooters...
Hoppas att UT3 kan vara lätt nog för gemene man att komma in i det samtidigt som det blir tillräckligt djupt för att det ska kunna nötas i åtskilliga år
Så sant som det är skrivet.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Amen!
Citerade direkt från forumet, så kolla inte på mig!
Ja men det sade Crytek också om sin beta, och vi vet ju alla hur det blev?? Och samma sak med nån tidigare beta, kommer inte ihåg vilket spel det var men då sade den utvecklaren också i sina forum att det skulle bli öppen beta men sen blev det fp ändå. Men som sagt jag hoppas jag har fel(eller för mig spelar det ingen roll då jag har fp) men det kan bli så även fast epic säger annat.