Unreal Tournament III:s systemkrav
M m m m m m m m m m m m m m m m moooonsterkill!
Mer ram, sen är ju allt på plats och så slipper man uppgradera burken på ett antal år tills dess att nästa UT kommer
Fina specs. Epic vet hur man tweakar sina spel till skillnad från 19/20 av alla andra utvecklare. Och med 19/20 menar jag 59/60.
Uhm så för recommended behöver man ett 7800GTX vs ett X1300+? Är det inte ett ganska enormt prestanda hopp mellan dom?
De har nog troligen skrivit fel.
Skillnaden är ju som natt och dag.
//MrIbra
[size=9]
CPU: AMD64 3500+ | RAM: 3072 MB DDR | GK: PC 1650 XT 256 MB | MK: ASRock Dual SATAII
Uhm så för recommended behöver man ett 7800GTX vs ett X1300+? Är det inte ett ganska enormt prestanda hopp mellan dom?
De har nog troligen skrivit fel.
Skillnaden är ju som natt och dag.
//MrIbra
Tror inte det, står exakt likadant på många andra sidor med, konstigt. Aja har ett 7800GTX men min sketna P4 650 kommer väll göra mig besviken igen.
Varför så mycke vältal om UE3? UT3 är bra optimerad, finns dock spel med UE3 som inte är det så..
men det är väl knappast UE3's fel
Nej, men tycker fortfarande att det är de som optimerat spelet i motorn man bör berömma, för övrigt lär det väl knappast finnas nån som kan hantera den bättre än de som själva gjort den.
Finns många här som klagat mycke på UE3, bland annat för att det hittils inte finns nåt spel i den som AA funkar problemfritt i, iaf inte från inställningar i spelet. Motorn fel? Kanske inte men det är uppenbarligen inte lätt att få in med tanke på hur många som misslyckats.
Ser fram emot det här spelet väldigt mycke, ska bli kul att testa demon när den kommer vilket borde bli senast nästa månad.