Försäljningssuccé för Halo 3

Medlem

Timesplitters serien är bättre.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Hur? Detta kan VERKLIGEN inte slått releasen av TBC till WoW i början på året.

Finns mycket mer höjdare än det som borde slått det också, men detta finns det ingen logik alls i.

Medlem
Skrivet av Detrol:

Hur? Detta kan VERKLIGEN inte slått releasen av TBC till WoW i början på året.

Finns mycket mer höjdare än det som borde slått det
också, men detta finns det ingen logik alls i.

Hmm, kanske så att dom räknar konsol only? Samt att man inte vet hur mycket det har sålt i resten av världen. Vem vet, i nordamerika kanske folk föreläser om Halo3 på skolor osv... Här kommer ett lite citat från en sida som är rätt roligt ;).

<Zyrjello> E-mail from my comp sci professor:
<Zyrjello> I want to be clear on this point, because several
<Zyrjello> people have asked me.
<Zyrjello> The release of HALO3, tonight, does NOT qualify
<Zyrjello> as a religious holiday.

Inaktiv
Skrivet av raslon:
Skrivet av RazorShard:

Var det någon som tvivlade på att det skulle sälja?

Jag förstår det verkligen inte. Jag har aldrig gillat Halo alls, tyckte det första spelet var ren skit och sen blev det bara värre. VAD ser ni i detta egentligen?

jasså du,
alla ska tycka som du då eller,
bara för att du inte gillar spelet så behöver inte alla göra det.
sluta lek gud och tro att alla ska tycka som du.

Medlem
Skrivet av Jaekae:

ljudet är totalt extremt värdelöst, hur kan dom ens släppa ett spel me så dåliga ljudeffekter, borde ju va hur lätt som helst och fixa det. Och sen så är fps'en mycket dålig , flyter inte alls. Verkar vara ooptimerat även fast det bara släpps till en konsoll.

Jag stötte på ett frame-drop under hela spelets gång med en polare i co-op och då var det as mycket fiender och explosioner.
Så du borde nog kolla ögonen eller få din 360 fixad.
Ljudet har jag inte nån aning om eftersom jag kör stereo ljud (vilket allt låter helt korrekt i).


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Vi har snart kört igenom hela storyn 4 pers. Är faktiskt riktigt kul, men måste säga att jag/vi fick en del framedrops när alla fyra sköt som galningar och det var en triljon flood som sprang om kring.

I övrigt är det ett helt okej spel och alltid kul att åka runt och hoppa med en jeep


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Inaktiv

Har spelat coop det senaste dygnet på legendary och det blir sjukt roligt ibland. Det är helt klart inte det bästa spelet som finns men långt från att vara skräp eller skit som vissa påstår, för det är en ren lögn. Helt ok att sysselsätta sig med tills Crysis eller något bättre släpps.

Inaktiv
Skrivet av ElyziuM:
Skrivet av Jaekae:

ljudet är totalt extremt värdelöst, hur kan dom ens släppa ett spel me så dåliga ljudeffekter, borde ju va hur lätt som helst och fixa det. Och sen så är fps'en mycket dålig , flyter inte alls. Verkar vara ooptimerat även fast det bara släpps till en konsoll.

Jag stötte på ett frame-drop under hela spelets gång med en polare i co-op och då var det as mycket fiender och explosioner.
Så du borde nog kolla ögonen eller få din 360 fixad.
Ljudet har jag inte nån aning om eftersom jag kör stereo ljud (vilket allt låter helt korrekt i).

dåliga ljud effekter ? har du ens tittat på den extra dvd skivan där dom visar hur mycke jobb dom lagt ner på ljd delen ?
typ 116.000 ljudfiler är det i spelet och dom har lagt ner en hel del jobb på det.

har sett spelet som har legendary versionen.

fast kommer inte köpa halo3 för det är alldeles för mycke upprepningar.
första spelet var ju kul.
sen är det samma monster i 2an och 3an.
kör runt lite med bilen och skjuta.

inte speciellt spännande alls.
så det var bra att dom stoppade serien på 3 spel

Inaktiv
Citat:

Här kommer ett lite citat från en sida som är rätt roligt ;).

<Zyrjello> E-mail from my comp sci professor:
<Zyrjello> I want to be clear on this point, because several
<Zyrjello> people have asked me.
<Zyrjello> The release of HALO3, tonight, does NOT qualify
<Zyrjello> as a religious holiday.

haha, störtskönt

Jag skulle jättegärna vilja se Halo3 men det får räcka med att titta på för jag har faaaaan aldrig lärt mig spela fps med en handkontroll. Min bror satt och spela första på första boxen och han kunde träffa allt medans jag själv tog närmare 5 minuter på mig att sikta o trycka av...hah.

Men kul att det blev en succé allifall!

Inaktiv

Tröttnar ni Halo-haters aldrig på att skriva samma kommentar i varje Halo tråd?

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Timesplitters serien är bättre.

första timesplitters som släpptes till PS2 slår både halo och halo 2, får se hur det är med halo 3 när jag får det.
enda anledningen till att jag skaffar mig halo 3 är att det endast kostade 400 på elgiganten och behöver något att spela tills 360's _riktiga_ storspel kommer, Assasins Creed och Mass Effect


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av Detrol:

Hur? Detta kan VERKLIGEN inte slått releasen av TBC till WoW i början på året.

Finns mycket mer höjdare än det som borde slått det
också, men detta finns det ingen logik alls i.

får tänka på att Halo kostar ca 2-2,5 gånger så mycket som TBC.


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

Att det är så jäkla whinade på Halo, om ni inte gillar spelet skit i o spela det i och lämna tråden i fred. Plx
Själv älskar jag spelen.

KoP
Medlem
Skrivet av raslon:
Skrivet av RazorShard:

Var det någon som tvivlade på att det skulle sälja?

Jag förstår det verkligen inte. Jag har aldrig gillat Halo alls, tyckte det första spelet var ren skit och sen blev det bara värre. VAD ser ni i detta egentligen?

Jaaaaa.. har du inte förstått det ännu kan jag informera dig om att din smak och ditt tycke inte
appliceras på alla människor i hela världen.

Hade jag tid och lust så hade jag kunnat skriva långa utlägg om att JAG inte förstår vad folk ser i spel som WoW och MGS men jag respekterar att
andra människor inte delar samma smak. Ska
det vara så svårt att förstå för en människa med
en normal intelligens? Lägg ner.

Medlem

Jag ska nu exakt göra det ni gör i denna tråd mot halo.

Vad är det folk ser i WoW??? Helt otroligt dålig grafik, Ljudeffekter man kan skratta åt(Och inte den positiva sorten). Hallå??!?! Storyn??? var är du någonstans?... Jag har spelat bättre Sega Genesis spel än det! 0/10

Bioshock? HAH more like ÖverHypat-Shock!

Är det verkligen så viktigt att vi behöver veta vad ni tycker? går jorden under om ni inte säger det? Om ni inte gillar det så behöver väl ni inte skriva i tråden då! behåll det för er själva!

Inaktiv

haha har också hjälmen från halo 38)

Medlem

Detta spel är sjukt roligt att spela i coop mode jag tror de flesta som dissar spelet aldrig ens har testat det.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

12
Skriv svar