Blizzard tillkännager StarCraft II

Medlem

Ruggigt nice. Riktigt skönt att höra att dem satsar på tournament delen så pass mycket redan från början. Alldeles för många spel idag som satsar för mycket på grafik och annat lull lull istället för balanserat gameplay. Cudos även för att dem på något sätt behåller "2d-känslan".

GG Blizzard!!!

Medlem

fan vad härligt!!!
starcraft 1 var grymaste spelet nånsin nu komemr det ett starcraft 2 kan inte vänta gif me!!!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Damn nice cgi trailer på hemsidan. Någon som vet vilka som gör blizzards trailers, eller gör de dem själva? Dom är typ alltid snyggast


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Cool! hade dock hellre sett ett Diablo 3


signatur

War never changes.

Medlem

Bara inte koreanerna blir besvikna.. Då blir det banne mig ett tredje världskrig. Nä men detta är helt klart en positiv nyhet, tycker jag personligen, sen hur bra slutprodukten blir kan man inte säga förräns man satt sina labbar på den och testat.
Go Blizzard, Go!

Diablo 3, eller det som ska bli uppföljaren till det på något sätt misstänker jag kommer först runt 2009/2010.

Den som lever får se.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Blandade känslor även här. Första intrycket känns lite sådär. SC1 med ny motor tror jag inte räcker, för mig iaf. Hoppas dock att gameplayet är bra. Bort med alla Cartoonkaraktärer!
Aja, jag hoppas det blir en hit, ettan var ju guld.

Medlem

Jaaa! Fan va härligt.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Blizzard kan verkligen göra snygga cgi filmer, helt sjukt alltså!

Inaktiv

Vi får en 'in game' video imorn.

Medlem

Hade hellre sett diablo3 men visst det lär bli grymt ändå.

Medlem

Såg ut som en "Dawn of war" kopia på gameplayfilmen.

Dawn of war är också mycket bättre än Starcraft enligt mig.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Hur gör de sina filmer egentligen? Vad jag hört ritar dem allt för hand först och sedan scannar de in allt i datorn, frame by frame.

Men roligt med ett SC2, ska bli riktigt kul att fortsätta med SC storyn.

Medlem

Och jag som ville ha ett World of Starcraft...
jaja, tillbaka i RTS träsket för mig då, för detta måste man ju ha...

Medlem

Vill ha ett Ground Control liknande spel i starcraft Världen, skulle vara riktigt grymt. Men starcraft är starcraft och detta ser inte ut att bli sämre på något sätt. Gif plx


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Medlem

Spelet ser ganska färdigt ut. Å ena sidan vill jag ha det snart, å andra sidan så har jag så mkt att göra redan, så jag hinner inte göra allt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Nu är nog den enda risken att spelet blir allt för kort...Fast Blizzard är ju ganska bra på att släppa expansioner. <dreglar>

Medlem
Medlem

grymt sa grisen


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem

Bah... skit också

Medlem

Ser ju riktigt nice ut. Så synd att man är så värdelös på rts lir i mp (och sp).
Tror aldrig jag har vunnit en ända match Starcraft någonsin.
Heck, jag har inte klarat av nån kampanj i Broodwars ens.....
Kommer dock att köpa detta ändå, man kan ju inte vara utan ett Blizzardlir i samlingen.
Som jag jag sa förrut, grattis till er som gillar Starcraft. Om någon känner att ni har mycket tålamod så kanske ni kan dela med er av era kunskaper så även jag kan vinna i detta lir.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Jag måste bara säga följande i besvikelse (
<- Ref. till min avatar).

Till alla er som inte egentligen har koll:.. posta inte


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Jag längtar till D3 jag själv, men jag har lärt mig att ha tålamod med releaser av stora spel. Det känns inte mer än rätt att SC2 kommer ut nu eftersom - även fast jag inte har lirat SC så mycket - så känns det rätt att detta kommer ut nu. Många har ju förväntat sig ett SC2 i flera år.

Medlem

argh!!

Har två känslor just nu.
Skitglad för att det äntligen kommer en uppföljare på Starcraft.
Skitledsen för att Blizzard inte är något bra spelföretag längre, och troligtvis kommer fucka upp detta spel

Och kommer det vara squadbaserat som i Dawn of War, Company of Heroes, eller ska det vara lika uråldrat med "en gubbe åt gången"?

Dags för Blizzard att anställa lite nytt folk, skaffa nya ideér, våga sattsa istället för att köra i samma gamla spår om och om igen.

(För övrigt, COH är det snyggaste RTS jag sett hittills.)

Medlem
Medlem

Äntligen får jag se vad Duran har för sig på den där månen och vad Terran o Protoss ska hitta på för stoppa Kerrigan, mm.

Om jag inte minns fel så är det dags för Terran att vinna det sista slaget!

RIP Fenix o Duke.

Jim Raynor, sicken kille. Börjar med vara marshal på en liten pluttig planet men blir sen commander över en Battlecruiser och en helt egen armé!

Medlem

Det här är det bästa jag sett blizzard göra på 10 år


signatur

"Da Funk Back To Da Punk"

Medlem

Är det ngn här som kommer köpa statyn för 2300 SEK?...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag har svårt att finna ord... Som jag har väntat på Starcraft 2! Kan iaf säga att jag kommer att köpa det här utan tvekan.

BeW
Medlem

Ser riktigt bra ut längtar.... :heart:

Häftig cinematic också

Skriv svar