Film: Äventyr i Lord of the Rings Online

Robot
Medlem
Film: Äventyr i Lord of the Rings Online

Om inte spelet i sig var så tråkigt så.... (spelade betan)

Medlem

Om inte världen (middle earth) var så tråkig så...


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

schysst att de kör med UI som liknar WoW:s. Finns väl ingen som är van vid nåt annat nuförtiden


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Ser j'VLIGT roligt ut faktiskt

Inaktiv

Jag tycker det verkar ball, vettisören om man orkar sätta sig in i ännu ett mmorpg bara...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Kanske en skum fråga med tanke på typen av spel . (mmorpg/gruppspel)

Men men ... Hur är solo uppdragen i detta spel är de alla av typen döda X antal av monster y alternativt samla x antal av sak y . Eller finns det typ instanser som anpassas efter om man är grupp eller solo ? som i tex Ao


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

mer vuxet spel än lolwow


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

spelade betan några timmar och sen avinstallerade jag skiten

Medlem

Tänke delta i betan men orkade inte bli medlem på deras sida. Väntar istället på Warhammer och Age of Conan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Väntar fortfarande på att få spela betan men jag vet inte hur jag ska få den, en kompis laddade hem från fileplanet. Jag är ganska intresserad!!! Sagan om Ringen är min bibel och Tolkien min Gud!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Hakade upp mig på de där standard-ljuseffekterna som förekommer i samband med magi i vart och vartannat fantasyspel. De passar inte alls in i Sagan Om Ringen-världen, enligt mig. Förresten; "utvecklingare" :)?

Medlem

Tyckte väl att det såg rätt kul ut. Men jag orkar inte sätta mig in i ett nytt mmorpg. Kanske i framtiden, typ under sommarlovet.

Medlem
Skrivet av Zerpent:

Tyckte väl att det såg rätt kul ut. Men jag orkar inte sätta mig in i ett nytt mmorpg. Kanske i framtiden, typ under sommarlovet.

din plan är klockren! varför vara ute i den varma solen och dricka öl/käka glass/grilla när man kan stänga sig inne och spela ett mmorpg?

fniss


signatur

tjenare!

Medlem

Går det ens att göra ett mmorpg i 3rd person view som inte ser otroligt löjligt ut när man attackerar?

Verkar inte så...

Medlem

Gillade varningsskylten.. "Use of tobacco and alcohol", fick en flashback av piprökande hobbits.

Svenpa, jag hoppas också att någon designer en dag fokuserar mer på den biten, klart underskattat område. Det gör mer för känslan än det mesta annat

Medlem
Skrivet av niSs:
Skrivet av Zerpent:

Tyckte väl att det såg rätt kul ut. Men jag orkar inte sätta mig in i ett nytt mmorpg. Kanske i framtiden, typ under sommarlovet.

din plan är klockren! varför vara ute i den varma solen och dricka öl/käka glass/grilla när man kan stänga sig inne och spela ett mmorpg?

fniss

Han kanske inte är myndig och inte får dricka öl, och dessutom laktosintollerant och vegetarian så där rök glassen och grilla också

1
Skriv svar