Dagens roligaste?

Flakmonkey
Dagens roligaste?

Kanske är det ett tecken på min kassa humor men jag tyckte det här var hur roligt som helst

#blogg

Medlem
Dagens roligaste?

Fruktansvärt tråkigt, men det kan bero på att jag faktiskt vet hur en balpress verkligen fungerar och att han hade kommit ut som ett styckat lik om det hade varit på riktigt. ^^

Jäkligt rolig (och jag vet också hur den funkar)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ungefär lika skoj som andra Viral-klassiker (jättewatersliden med landning i liten pool, surfning på dynamitvågor och snickaren som kastar av en regel med en sågklinga)
Alla är lika dåliga och alla är lika fejk, man ser ju lätt att det är en kartong med påklistrat halm/hö....
Skulle man bli insugen i en balmaskin och som genom ett under undvika att bli upphackad i småbitar så skulle ju benen givetvis inte sticka ut ur balen, det e liksom hela grejen med en balmaskin, att bunta ihop saker.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Flakmonkey

Det är klart att det är fejk men jag skulle inte vilja träffa den människan som inte kan se det roliga i något bara för att det inte är på riktigt, måste vara jobbigt att ta allt så seriöst

1
Skriv svar