Cataclysm-betanycklarna utdelade

Medlem

Tack fz, en glad vinnare här

Medlem

asch jag fick ingen extranyckel som jag kunde låta polarna slås om


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Som vanligt har man otur i tävlingar.
Synd att man inte vann. Vill så gärna ha en key. Man får nog vänta tills dom släpper spelet.

Grattis ni som vann.
Använd betan för att hitta buggar istället för att slösa bort den på att bara springa runt.

Medlem

Haha jag trodde inte att man kunde vinna dessa tävlingar, så gör man det!

Medlem

Det måste vara något fel, jag fick ingen?


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Remus:

Inte för att jag deltog i den här tävlingen, men skulle ändå inte vunnit något... Aldrig vunnit något på den här sidan sen jag blev medlem 2004...

Har haft FZ som startsida i 10 år~, inte fan spelar det någon roll.

Betalat för WoW sedan 2004, spelat i 2004 Betan och de flesta PTR, inte fan spelar det någon roll heller. Tur att livet är rättvisst iallafall.. hm, vänta lite nu

RNG = EFTERBLIVET

Skrivet av Tompa:

Ungefär 90 procent hade alla rätt.

Ungefär 90% reggade nya användare häromdan eller vadå?
Att köra en slumpvis utlottning är så fruktansvärt dåligt, skulle ni ta er tid och göra det på annat sätt skulle det vara en helt annan sak, men ni bryr er väl inte.

Jag skulle helt seriöst ha kollat igenom ALLA användarna på FZ som var med och tävlade, kollade upp hur längde dom varit användare och om dom ens ägde spelet, för en cata nyckel, helt seriöst, "men ni vill väl att nya medlemmar ska få chansen blabla" jag skiter i det, det är orättvisst så innihelvete, och det är dåligt, det skulle inte förvåna mig DET MINSTA, om 50% av alla som vann nycklar inte ens hade WoW.. det är jag fan nästan helt säker på.

Jag kommer göra 10st~ nya användare bara för att abusa systemet eftersom det verkar som att alla andra gjorde det också, det är lagom kul att läsa kommentererna i denna tråd, 90% av alla som skriver har flera hundra inlägg och varit reggade i flera år hos FZ = Trogna Läsare.. resten 10% som vann, har 1-5 inlägg (Random Abuse Idioter som förtjänar en permabann)

"Blizzard gäckar oss fortfarande" Oss.. det är tydligen INTE FZ's läsare, juste så var det. 90st 12-15 åringar som reggade 10 nya konton var igår.

"Allt som krävs är att du har ett konto och koll på Blizzards omåttligt populära onlinerollspel."
Allt som krävs är att du ska regga 10 nya användare, du behöver inte ens spela WoW heller.

"Besviken", upplever en (ofta lätt) negativ känsla orsakad av att något i omvärlden inte utfallit så som individen önskat och hoppats, som haft förväntningar som inte infriats; som känner besvikelse

"Svek", handlingen att svika någon, att bryta ett förtroende; det att medvetet strunta i, försumma eller avfärda en person som man har någon form utav skyldighet eller löfte till

Whinerbröd är gott, FZ

http://img829.imageshack.us/img829/9858/puhw.jpg

LOL take a pill boy!:up:

Medlem

Ja inte fick man någon nyckel inte Iof inte helt oväntat då jag förmodligen är personen med mest oflyt på denna jord O well.. All the sweeter när retail kommer.

Medlem

Grattis till alla vinnare!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av lamerman:

Ja inte fick man någon nyckel inte Iof inte helt oväntat då jag förmodligen är personen med mest oflyt på denna jord O well.. All the sweeter när retail kommer.

OFLYT? OOOOOOOOOOOOOOOFLLLLLYT?

Jag rollade nyss 7 på Trauma på min pala alt.

Förra veckan rollade jag 12

Dödat 10 bossar i ICC25.. 3 veckor i rad nu, det är 30 bossar

Holy paladin är den lättaste klassen att geara

Jag har fått.. 2.. TVÅ items

3 items per boss x 30.. det är 90 items, varav EN.. har varit Plate Healing

Sån otur har jag ALLTID haft i WoW, jag har varit nära att sluta spela typ 20 gånger pga det är så jävla tråkigt för spelet är så FRUKTANSVÄRT RNG.. som FZ's värdelösa tävlingssystem

http://img830.imageshack.us/img830/9850/waaaaaaaaat.jpg

Jag vann en betakey fast jag har inte aktiverat den än, blir du sur nu?


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Man behöver inget i världen allt man behöver är kärlek inget mer om alla er som får damp för ni inte vann gå på ett jävla möte om att ni är beroende och skaffa ett liv kaboom baby!

Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av henchman:

Jag vann en betakey fast jag har inte aktiverat den än, blir du sur nu?

Nej glad, för då kan du ge mig den..

http://img820.imageshack.us/img820/7707/haters.gif

Kommer nog ge bort den, men inte till dig så som du betett i tråden.


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

zhrooms, skaffa dig ett jobb. Du har för mycket fritid.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Redaktör
Skrivet av zhrooms:

Att köra en slumpvis utlottning är så fruktansvärt dåligt, skulle ni ta er tid och göra det på annat sätt skulle det vara en helt annan sak, men ni bryr er väl inte. [...]

Vi har faktiskt begränsat manskap här på redaktionen, det går inte att dra vinnare utifrån dina önskade kriterier. Och utan att vara spydig är jag rätt övertygad om att de sämsta förlorarna då skulle hitta något nytt att klaga på.

Den här tävlingsformen är rättvis: alla tävlar på exakt samma villkor. Att delta är frivilligt, att vinna är absolut ingen rättighet. Ställer du inte upp på det är det inte svårare än att du låter bli att vara med.


signatur
Medlem

JAAAAAAAAAAAAAA jag skrek så tjejen blev döv jag vann! HURRRA och jag varken fuskade eller annat:D Me love fz!

jag bugg testar för ful, ni som sett början, wtf en gul wolf cap? wtf har aldrig sett en gul varg:P report på det


signatur

Jag har Ad,hd. inte skäms jag för det!

Medlem

Grattis till alla som vann!

- Är någon intresserad av att byta? Kan erbjuda 5st bloodline champions BETA invites och ett CS 1.6 konto.

Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Furo:

Grattis till vinnarna, finns det någon vänlig själ som känner vid sig att dem inte har tid för betan men ändå vann en nyckel så tar jag tacksamt emot den : )

Registrerad: 2010-09-11

Inlägg: 1

Ge nyckeln till honom, do it.. han har förtjänat det, eller?

Vem fan är du att kolla upp mig för att sedan kommentera med ett totalt värdelöst inlägg.


signatur

Furo - Kind Soul

Gen
Medlem

Jättetråkigt att man inte vann nåt

Medlem

Tack FZ för en beta nyckel !

Medlem

Man märker varför man håller sig borta från WoW, spelarcommunityt är fortfarande bland de lägre i spelvärlden.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Vann inget:( Synd synd, men blir glad nästa gång ja vinner:)

123
Skriv svar