Nya Battlefield är helt gratis

Medlem

det är ju löjeväckande hur mycket gnäll det faktiskt är på detta, se det som ett nytt roligt spel och att det är gratis gör ju knappast saken sämre, sen att brutal gnälla på Dice för att som många påstår inte arbetar på bf3? självklart arbetar dom på bf3, för fulla muggar. till sist vill jag fråga ni Haters, när floppade ett Dice spel senast?

Medlem

Vilket whine, själv tycker jag att det är nice


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av zyr0k:

Ser ju riktigt snyggt ut!
Gitarrhamrandet i början av trailern förde tankarna till Duke Nukem Forever...

Sant, det låter ju faktiskt som en ripoff på Megadeths gammla DukeNukem Låt, hoppas Dave Mustaine får Pröjs för det!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Jag tror att det kan bli bra! Ser fram emot det i alla fall, gratis är ju gott. Musiken likaså

Medlem
Skrivet av Lerner:

Alltså.. känns som att vi hamnat i spelverkarnas flummiga hippie tid.. detta är fan helt från vettet dåligt.
Lovar att dice satt helt sönderstenade på LSD när dom kläckte denna idén. Förmodligen för att dom glömde vad dom egentligen skulle pyssla med (typ BF3).
Trodde faktiskt det skulle komma ett nytt "riktigt" battlefield spel... men icke.. "I am disappoint"!

Instämmer. Detta är rent skräp och inget annat. Vad fan håller dom på med?

Medlem
Skrivet av Segas:

Har det gått så dåligt för Dice att dom måste släppa skit som det här för att få in lite extra pengar? Finns ju ingenting med detta spelet som slår de andra på fingrarna? Gratis? Nej, bara om du trivs med att vara sju resor sämre än de som betalar för exp-boost, dmg-boost och överdrivna vapen.

Jävla skämt.

FZas medlemmar är ett Jävla skämt.

1. Det går bra för DICE

2. "Gratis" spel drar in feta pengar

3. Liknande spel finns redan:
http://en.wikipedia.org/wiki/Battlefield_Online

4. Du behöver inte spela spelet om du inte vill.

Och BF3 kommer snart.. Sluta sluta oroa er för att det kommer suga. DICE vill tror det eller ej göra bra spel.

/Kid


signatur

i7 930 | GTX460 SLI | Evga x58 Mini | Corsair Dominator 1600mz 6GB | SSD X25-M G2 80GB | WD 1TB x3 | Antec P180 Mini | NH-U12P || Asus UL30JT

Medlem

Känns ju onekligen som det här "nya" Battlefield är Battlefield 2. Antar att dom kommer slänga in nya items och vapen då dom måste ha något att sälja... men något vidare intresse väcker det här inte.

Medlem

Skulle va kul o slakta lite troll om dom gjorde fz kommentator fältet i fps helt gratis i webbläsaren ^^

Verkar va helt ok och gratis är gott..sen kan man härja runt väldigt bra utan o köpa nya grejer..se bara i BF:heroes gick ju o hänga med dom som hade låst upp en massa för mikrotransaktioner.


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem
Skrivet av Annanaz:

bf2 med frostbite JAY

fel.

AW8
Medlem

Nja, jag betalar hellre för ett riktigt spel (med dedikerade servrar!) än mikrotransaktioner. Men det kanske blir av att testa detta litegrann.

Undrade först varför alla hyllade musiken, men när Battlefield-slingan drog igång förstod jag varför!
Battlefield theme 4 life.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

"Our closed beta starts on November the 30th and the game opens up to the world in early 2011."
http://easystudios.se/

Medlem

Jag klandrar dom inte för att vilja tjäna pengar, så de slipper sparka halva arbetslaget... WTF, folk.

Medlem

Recycling 2.5

Medlem
Skrivet av toast:
Skrivet av zyr0k:

Ser ju riktigt snyggt ut!
Gitarrhamrandet i början av trailern förde tankarna till Duke Nukem Forever...

Sant, det låter ju faktiskt som en ripoff på Megadeths gammla DukeNukem Låt, hoppas Dave Mustaine får Pröjs för det!

Det var det första jag tänkte på när jag hörde musiken i början.
Jag väntar nog hellre på Duke än detta, BF2 har man ju redan.

Medlem

Om inte DICE kan göra BF3 bra så kommer jag aldrig mer köpa ett DICE spel. Verkligen hatar att de fokuserar på konsollerna för att sedan porta skiten till PC.


signatur

| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |

Medlem

Fan va trött man blir.. Lägg krutet på att få ut _ETT_ vettigt, komplett spel, ta ut ett fast pris, gör det åskådarvänligt och gör spelet actionspäckat så det kan tillkomma ett spel som den större skaran vill spela och följa!

Medlem

De kör antagligen med ''mikro-transaktioner'' för dom vill slå igenom i land som inte har så mycket pengar och inte brukar köpa spel utan de kör gratis spel där man köper saker in game OM man vill..

Ingenting säger att NI måste spela spelet de släpper.. så sluta grina

Medlem
Skrivet av toast:
Skrivet av zyr0k:

Ser ju riktigt snyggt ut!
Gitarrhamrandet i början av trailern förde tankarna till Duke Nukem Forever...

Sant, det låter ju faktiskt som en ripoff på Megadeths gammla DukeNukem Låt, hoppas Dave Mustaine får Pröjs för det!

Megadeth har INTE komponerat Duke Nukem temat. Dom gjorde en kickass cover, men orginalet skrevs av Lee Jackson som var 3D Realms inhouse musiker.

Medlem

Hm får mig att vilja installera BF 2 : ) .::

Kommer man jue testa .
BF2 är enligt mig bästa Dice lyckats göra.
Visst alla BF spel är bra (typ) men är BF2 som man verkligen fastnade för

Så bra nyhet tkr jag .
Och alla som drar den där kommer jag då inte att skaffa ....
Ehrm , Missade ni att det var gratis ?? Testa kan man väl göra


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Glöm detta och jobba på Battlefield 3.

Medlem

Ska bli kul...längtar redan...

Inaktiv
Skrivet av lomlom:

det är ju löjeväckande hur mycket gnäll det faktiskt är på detta, se det som ett nytt roligt spel och att det är gratis gör ju knappast saken sämre, sen att brutal gnälla på Dice för att som många påstår inte arbetar på bf3? självklart arbetar dom på bf3, för fulla muggar. till sist vill jag fråga ni Haters, när floppade ett Dice spel senast?

medal of honor suger kletiga bajskorvar ..varför skulle man någonsin lita på dice igen?

Medlem
Medlem
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av lomlom:

det är ju löjeväckande hur mycket gnäll det faktiskt är på detta, se det som ett nytt roligt spel och att det är gratis gör ju knappast saken sämre, sen att brutal gnälla på Dice för att som många påstår inte arbetar på bf3? självklart arbetar dom på bf3, för fulla muggar. till sist vill jag fråga ni Haters, när floppade ett Dice spel senast?

medal of honor suger kletiga bajskorvar ..varför skulle man någonsin lita på dice igen?

Nu gjorde ju visserligen DICE bara MP här.


signatur

Gamer since day one!

Medlem
Skrivet av fnotte:
Skrivet av toast:
Skrivet av zyr0k:

Ser ju riktigt snyggt ut!
Gitarrhamrandet i början av trailern förde tankarna till Duke Nukem Forever...

Sant, det låter ju faktiskt som en ripoff på Megadeths gammla DukeNukem Låt, hoppas Dave Mustaine får Pröjs för det!

Megadeth har INTE komponerat Duke Nukem temat. Dom gjorde en kickass cover, men orginalet skrevs av Lee Jackson som var 3D Realms inhouse musiker.

Tack för infot, Det hörs iaf att det är de som lirar den "officiella" version som jag har hört och ryktet säger att de blev anlitade för att spela in den?, vad jag vet är de iaf inte gamers och snappade up en halvanonym introlåt till ett spel som tagit evighter att försöka bli färdigt... Men jag kan ha fel förståss!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Citat:

Megadeth har INTE komponerat Duke Nukem temat. Dom gjorde en kickass cover, men orginalet skrevs av Lee Jackson som var 3D Realms inhouse musiker.

Citat:

Tack för infot, Det hörs iaf att det är de som lirar den "officiella" version som jag har hört och ryktet säger att de blev anlitade för att spela in den?, vad jag vet är de iaf inte gamers och snappade up en halvanonym introlåt till ett spel som tagit evighter att försöka bli färdigt... Men jag kan ha fel förståss!

Megadeth blev anlitade för att spela in en studio version av temat till en samlingsskiva som kallades "DukeNukem: Music to score by" 1998. Orginalet skrevs för DukeNukem 3D som släpptes 1996, inte för Duke Nukem Forever. Men vem kan klandra dem för att återanvända temalåten från Duke Nukem 3D som temalåt för Duke Nukem Forever.

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

Medlem

Har spelet fler + bättre kartor och fler spellägen än Heroes kommer det här nog bli mycket populärt. Vafan, det är ju Battlefield och det är gratis, kan det bli bättre i väntan på BF3? Och alla som säger att de borde lägga energi på BF3, LÄS FAKTA! Det är inte DICE som gör Play4Free.

Inaktiv
Skrivet av Lerner:

Alltså.. känns som att vi hamnat i spelverkarnas flummiga hippie tid.. detta är fan helt från vettet dåligt.
Lovar att dice satt helt sönderstenade på LSD när dom kläckte denna idén. Förmodligen för att dom glömde vad dom egentligen skulle pyssla med (typ BF3).
Trodde faktiskt det skulle komma ett nytt "riktigt" battlefield spel... men icke.. "I am disappoint"!

för det första så kan man inte bli stenad utav LSD det är av hasch man blir stenad.

Och för det andra du tappar inte heller minnet utav LSD då du är påverkad utav det. Bra att du har stor koll och bara drar dumma slutsatser som inte leder någonvart

123
Skriv svar