Blizzards nya MMO redan spelbart

Medlem

Vad skulle dom säga då, att det är ett jäkla skitspel som inte ger någon glädje över huvudtaget till spelaren? Så gott som helt onödig artikel detta, skriv något om de när ni har mer info istället...

Medlem
Skrivet av Warwick:

Nu längtar alla till detta spelet, väntar och väntar, disskuterar om hur awesome det kommer bli, om 10 år klagar man på hur" beroende framkallande" hur tråkigt det är, hur giriga Blizzard är, hur mycket grind det är i spelet etc.

Haha. Huvudet på spiken!

AW8
Medlem

World of Minecraft, i samarbete med Notch!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av Warwick:

Nu längtar alla till detta spelet, väntar och väntar, disskuterar om hur awesome det kommer bli, om 10 år klagar man på hur" beroende framkallande" hur tråkigt det är, hur giriga Blizzard är, hur mycket grind det är i spelet etc.

Jag kan intyga att alla inte längtar efter ett nytt MMO.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Till och med Blizzard dom själva tycker att WoW har blivit för gammalt.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Fyfan vad intressant!


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Om det inte har med wow att göra och heter Titans, det här är bara spekulationer, kan det ha lite att göra med grekisk mytologi osv?
Isåfall vore det ball, tycker den är ruggigt intressant och finnns mycket man kan bygga runt den Eller så är jag ute och cyklar och så är det något helt nytt som dom hittat på själva

Medlem

Ohhh! Ohhh! Jag som precis funderade på att börja spela wow igen efter flera års "paus". Är rädd att fastna riktigt djupt i skiten igen, men det var ju så kul (spelade innan första expansionen). Ett nytt Blizzard mmo i rymdstil, typ starcraft hade varit grymt kul.

Medlem

Min gissning är att det är ett FPSMMO i sci-fi miljö. Det har vad jag vet inte gjorts tidigare och ger både blizzard en ny genre och en ny franchise.

Det har ju funnits en del RPG's i FPS tappning som har varit framgångsrika, Fallout 3, Mass Effect etc. Men de känns så begränsade i både multiplayer och karaktärsutveckling. Dessutom är de storydrivna på ett helt annat sätt än vad ett MMO är. Ett snabbt actiondrivet FPSMMO med RPG inslag med perfekta kontroller och en avancerad karaktärsutveckling ala Blizzard och detta kommer bli en storsäljare.

Men det kan ju vara vad som helst. Jag bara önsketänker lite.

Inaktiv

Blizzards bullshit hype.... det kommer massa andra feta mmorpgs snart så nu hypar dom ett spel som dom inte ens börjat på bara för att hålla kunderna väntade på deras jävla skit! Dom har inte gjort något bra sedan WC3 och WoW orginalet............


signatur

Mohawk

Medlem

Jag har säkerligen fel, men har det inte redan snackats om denna titel som ett MMOFPS? I sådana fall kan jag säga att jag inte är intresserad om det följer P2P-modellen. Jag håller mig till WoW och GW2 när det kommer istället

Medlem

Fan då Blizzard, nu får ni dela med er


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jo precis, "redan spelbart" betyder väl "bara 5 år kvar" när det handlar om Blizzard.

Medlem

Oavsätt vad det är för typ av spel så har jag väldigt svårt och se hur de skulle kunna misslyckas. Blizzard äger precis som Bioware. Titta bara på Starcraft 2 och kommande Diablo 3. För mig är det tydliga exempel på att Blizzard vet vart själen finns i deras spel.

Har ni inte tittat på följande video så rekommenderar jag er starkt och göra det: http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110308/episk-blizzard-ate...

Allen Adhem påstår själv på slutet att han vill att teamet som jobbar på deras nya "mmo" ska ge järnet och ta över alla spelare från WoW, innan någon annan gör det. Detta är ett mycket intressant påstående.

Om de ska lyckas med denna bedrift så kan inte deras nya MMO skilja sig som dag och natt från WoW. Det är i varje fall min tanke.

Medlem

som man säger:

"It's a Blizzard game. No matter the title, it will be sold out in no time."

Medlem

Är jag ensam om att tycka att WC2 är roligare än WoW?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

2013 snarare 2023 om jag känner blizzard rätt

Inaktiv

World of Starcraft. Sätter min högra pungkula på att det är det.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Utvecklingen började 2007, redan och redan.

Skrivet av amphix:

World of Starcraft. Sätter min högra pungkula på att det är det.

Som nämnts ungefär en briljunk gånger så har dom redan sagt att det handlar om ett helt nytt IP.
*stoppar pungkulan i fickan*


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

om man får tror blizz så är det ett nytt ip så sluta babbla om sc online...men men dom kanske medvetet ljuger?

Medlem
Skrivet av Glutt:
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av Glutt:

Kanske man kan få provspela när man besöker blizzard om några månader

Ååh, vad avundsjuk jag blir.. Vad ska du göra där?

Får jag inte säga, Är dock inte anställd där eller något dylikt ska bara dit på affärer

Aw man

Inaktiv

Fast Blizzard gör ju sällan någon nytt, deras spel förändras och utvecklas sällan. Det här är nog rätt intressant för alla som är WoW fans, men för oss andra så kommer det ju vara nästan helt som WoW och totalt ointressant. Blizzard kanske kan överraska, men jag tvivlar starkt med tanke på deras historia, dom gör helt enkelt inte något nytt med ett recept dom redan lyckats med.

3e
Medlem

Underbart kul hur många gnäller. Jag föredrar hellre Blizzards längre produktionstid och får en helt underbar produkt än Creative Assembly som pumpar ut en ny TW titel varje år som är spelbart till 3/5 (knappt).

Skulle inte Blizzard gör något nytt? Warcraft-serien, SC... Gamla RPM... Diablo var också helt nytt för spelvärlden. Tänk om, tänk rätt.


signatur

Unless you conquer all, you will be conquered.

Inaktiv

Denna nyhet innebär att första gameplay film visas kanske om 2 år.

Släpp? 2018 kanske om vi har tur

Medlem

Typiskt Blizzard att säga nått sådant utan att visa det minsta...


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Medlem

Suck, spelet heter inte "Titan" - Titan är bara projektets namn, precis som D3s projektnamn var Hydra.

Det är även ett nytt franchise, inga orcer, kanske.

Kikar man på Blizzards läckta roadmap är det satt till release ~2014 vilket betyder att om Blizzard ska följa sin egen trend (3år mellan tillkännagivande - släpp) torde vi se ett kungörande för spelet under BlizzCon 2011.

Medlem

HAHA!
Välbalanserade klasser.
Inte när det gäller Blizzard.

12
Skriv svar