Nya bilder från Dead Island

Robot
Nya bilder från Dead Island

Lite blod vid poolen ska väl inte förstöra semestern?

#dead-island


Medlem
Nya bilder från Dead Island

WTF en "jätte", vad är det om!?

http://www.fz.se/bilder/_img.php?m=7&i=184825


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Skägg.
10 Chambers

Och varför stör han trafiken?


signatur
Medlem

Och varför tvångströja? Och framförallt: varför ser han så otroligt lugn ut?


signatur

Have a good time!

Medlem

Kanske bara force-perspective då han står närmare och bilarna är i bakgrunden. När allt kommer omkring kanske han är en riktigt trevlig ex-människa ändå.

Edit: Force perspective shots är ju bara så coola hehe - http://www.mymodernmet.com/profiles/blogs/10-cool-force-persp...


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Tycker han ser trevlig ut, ska försöka bli vän med han i spelet sen. Alltid bra att ha en superzombie vid sin sida

Medlem

Stackarn han letar bara efter sin bil. Den måste likna Glottis bil (Grim Fandango)

Medlem

Och varför har han en ansiktmask? Har han bacillskräk?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Han chillar la, varför ska han stressa?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av son of RAMBO:

Tycker han ser trevlig ut, ska försöka bli vän med han i spelet sen. Alltid bra att ha en superzombie vid sin sida

Allvarligt talat, hur stor är chansen för det? Vad har ni gemensamt? Strandpromenader, hjärnsmaskande? Reality check, hallå!


signatur
Medlem

Jätten jorm drog verkligen ner mitt intresse för det här spelet. Kan man inte göra ett zombiespel utan specialmonster? Ingen zombiefilm förutom Resident Evil-filmerna har bossar liksom.

Medlem

Nu ska vi inte vara sånna mot den stora zombien. Han förtjänar precis lika många skotthål som en vanlig zombie.

Medlem

Grr.. vad är det med humanoider och halsen. Alltid en tröja eller halsband just där. Det var precis samma i Dragon Age Origins, som att inte halsen satt fast riktigt. Antar det är för att göra det lättare att dölja fel där huvudet och kroppen sitter ihop.

Inaktiv
Skrivet av Janson:

Jätten jorm drog verkligen ner mitt intresse för det här spelet. Kan man inte göra ett zombiespel utan specialmonster? Ingen zombiefilm förutom Resident Evil-filmerna har bossar liksom.

Jag tror det ser bara ut som att han är en jätte, jag kände precis som du först, men kolla här:

http://www.fz.se/bilder/_img.php?m=0&i=183783

Är inte 100% säker, men jag tror i alla fall att det bara är ett knepigt perspektiv på jätte-bilden


signatur

"I like deadlines. I like looking at them as they pass by."

Medlem

"jätten" står på en vällt lastbil som e ganska nära bilden. Jämför lastbilen och jätten så ser det inte så dumt ut

Medlem
Skrivet av Baxalasse:

WTF en "jätte", vad är det om!?

http://www.fz.se/bilder/_img.php?m=7&i=184825

Jag skulle vilja se en bild på vem eller vad som satt på honom en tvångströja.

... för att inte tala om vem som tillverkar kläder i den storleken.

Edit: Dead Island combines first-person action with a heavy focus on melee combat, character development and customization of a vast array of weapons. All of these gameplay features are presented in a dark story inspired by classic zombie movies with a gritty and engrossing campaign that can be played with up to 4 players in co-op mode.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Haha, vilka kommentarer ni fällt xD Nu ökar hypen för spelet bara för det


signatur

Game long and prosper

MFZ
Medlem

...och med den där jätten så grusades mina förhoppningar på detta spel.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Jätten ser verkligen inklistrad ut i bilden.

Medlem

Ni kan ju lägga ner snacket om jätten. Kollar ni noga så ser ni att han står på en vält lastbil och står vädligt nära "dig"

Medlem

Bilarna på bilden verkar ju komma direkt från skroten, luktar låg budget spel!

Medlem

Det kanske är en jättebebis som har rymt från sin mamma, och surfar på en lastbil i japans stora fina vågor?

Skrivet av Seggallion:

Bilarna på bilden verkar ju komma direkt från skroten, luktar låg budget spel!

Haha dagens kommentar ungefär som om fattiga utvecklare bara har "råd" att rita billiga bilar

Håller iof med om att vagnparken ser gammal ut!?!
"jätten" ser ut o ha rymt från Batman spelet


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Janson:

Jätten jorm drog verkligen ner mitt intresse för det här spelet. Kan man inte göra ett zombiespel utan specialmonster? Ingen zombiefilm förutom Resident Evil-filmerna har bossar liksom.

haha, neeee du missförstod min kommentar. Kollar man noga så står han på lastbilen som vält. Det bara SER ut som om han är en "jätte"!


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av son of RAMBO:

Tycker han ser trevlig ut, ska försöka bli vän med han i spelet sen. Alltid bra att ha en superzombie vid sin sida

Allvarligt talat, hur stor är chansen för det? Vad har ni gemensamt? Strandpromenader, hjärnsmaskande? Reality check, hallå!

Anar lite fördomar mot zombies...

Medlem
Skrivet av Baxalasse:
Skrivet av Janson:

Jätten jorm drog verkligen ner mitt intresse för det här spelet. Kan man inte göra ett zombiespel utan specialmonster? Ingen zombiefilm förutom Resident Evil-filmerna har bossar liksom.

haha, neeee du missförstod min kommentar. Kollar man noga så står han på lastbilen som vält. Det bara SER ut som om han är en "jätte"!

La märke till det men det tog ett tag.

Medlem

Mechazombies?! Näääääeee

1
Skriv svar