Ny World of Warcraft-trailer

Robot
Ny World of Warcraft-trailer

Kom i stämning inför den stora version 4.2-uppdateringen.

#world-of-warcraft-cataclysm


Medlem

Blizzard kan göra trailers, men TÄNKER fan inte börja spela den här skiten igen.

Medlem

Vem är bruden?

Medlem

Fy, jag blir spyfärdig bara jag ser skiten. Dom kan ju fetglömma att dom ska krama dom sista slantarna ur mig på det där söndertjatade, antika skräpet.

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Vem är bruden?

Vet inte men hon borde lägga av med testo, är ju inte bra för henne.

Imponerande att de kan göra en så stämningsfull trailer i Minecraft måste jag säga...


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

I dare you not to play it

Medlem

Efter att ha kollat in looten i 4.2 så börjar det kännas som att folk vill ha sina gratis epics och allt börjar mer och mer luta åt WOTLK igen.

Medlem

Förstår inte folks ilska.
Utveckla!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Sitter folk och spelar det här fortfarande? Testade Cataclysm i 3 veckor och tröttnade direkt på skiten. Trodde cataclysm skulle vara mer som vanilla men det var lika skräpigt som wotlk.

Näe, WoW var endast bra i vanilla och 5-6 månader in i TBC. Resten har varit ett skämt, tyvärr.

Medlem

Blizzard är bäst på "cinematics" men själva WoW.....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Något har Wow som tilltalar folk så varför vara så negativa, lite väl mycket sådant nu för tiden! Har folk gått och blivit bittra såhär lagom till sommaren?

Medlem

Vanligtvis när jag ser nya WoW patcher börjar jag fundera på att spela igen men nu när jag är über taggad inför ToR så ger jag fan i WoW

Hoppas dock att de inte tar död på WoW då det är ett ganska bra spel.

Medlem

Rätt cool cinematics. Gillar den stora eld/stenjätten. Mycket nice! Finns ingenting som kan få mig att börja spela det här igen just nu dock.

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Vanligtvis när jag ser nya WoW patcher börjar jag fundera på att spela igen men nu när jag är über taggad inför ToR så ger jag fan i WoW

Hoppas dock att de inte tar död på WoW då det är ett ganska bra spel.

Du kommer inte behöva ligga sömnlös för att WoW kommer att gå under pga ToR, det kan jag lova.

Medlem

Grym trailer, fick mig faktiskt sugen men orkar inte lägga ner den energin som behövs för att göra high-end igen


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Eravathar:

Rätt cool cinematics. Gillar den stora eld/stenjätten. Mycket nice! Finns ingenting som kan få mig att börja spela det här igen just nu dock.

Har alltid tyckt om Warcraft seriens story, men detta verkade ganska fattigt... och cheesey


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Eravathar:

Rätt cool cinematics. Gillar den stora eld/stenjätten. Mycket nice! Finns ingenting som kan få mig att börja spela det här igen just nu dock.

Om du nu kört spelet tidigare måste du ju veta att "den stora eld/stenjätten" är Ragnaros

Medlem

Dom duktiga på göra trailer och hon är Thrall's mate, vart introducerad i boken The Shatering.
Kommer ett trevligt quest med 4,2 om båda dom 2

Medlem

Som alltid, awesome cinematics ifrån blizzard. Dock tänker jag inte ge mig på det här spelet igen, men visst det är alltid kul att se gamla heliga Ragnaros igen!

Medlem

Inte så insat i spelet, men blev inte typ orgrimmar o SW förstörda i cata, och så ska dem gå sönder igen?


signatur

Rwa?

Medlem

hmm såg ju intressant ut men näää...

Medlem

Ragnaros... igen... oj vad kul ...

Medlem

@Sanazin ragnaros dog ju inte i molten core så.

Moderator | Testpilot

Uppdatera grafiken någon gång.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av Eravathar:

Rätt cool cinematics. Gillar den stora eld/stenjätten. Mycket nice! Finns ingenting som kan få mig att börja spela det här igen just nu dock.

Nya? Det är ju Ragnaros från gamla hederliga Molten Core (40 man raid). Har man varvat ett antal gånger på Vanilla WoW.

Medlem

Piiiinsaaaaaamt....

Trodde inte blizzard kunde misslyckas med att göra en trailer.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av tjobbo:

@Sanazin ragnaros dog ju inte i molten core så.

Som sagt, Ragnaros.. igen, oj vad kul.
Förstår du inte det rekommenderar jag dig att logga in i WoW och slösa bort tid.

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Folk hatar för:

Dom suger på spelet.
Dom är svaga och måste smutskasta allt dom inte kan förmå att spela.
Dom har inga att spela med.

Jag har spelat WoW sedan Betan i 2004 till och från, jag ogillar mycket i WoW och dom gör spelet enklare hela tiden, men det betyder inte att det blir tråkigare. Heroic Raids i Cataclysm är MYCKET svårare än vad Heroic Raids var i Wotlk. Så att säga att spelet har blivit förstört för att det är enkelt är fel, då dom gjort det svårare.. och lättare.

Vad gör ett MMO till ett MMO? Jo spelarna, utan spelarna skulle det vara tråkigt, spelar du med rätt personer är det extremt roligt.

Spelar ingen roll vad någon säger, i slutändan är spelet fortfarande BRA. Jag har inte spelat på ett par månader nu efter att ha clearat allt Content i Cataclysm, och nu kommer patchen med ny raid, jag ska förmodligen betala igen och spela, sedan när jag klarat allt sluta spela tills nästa raid. Kostar inte mycket och är roligt.

exakt, och det kommer från en som inte spelar själv.

rav
Medlem

Jag tror folk är arga helt enkelt för att dom har spelat spelet för mycket och inte fått ut alls mycket utav det.
Ångest helt enkelt

Inaktiv

Hade det inte varit bättre om Lich king kom och hjälpte oss?

12
Skriv svar