PSVitas bakre pekyta var nära att skrotas

Robot
PSVitas bakre pekyta var nära att skrotas

Sonys nya bärbara har inte bara en pekskärm utan också en bakre pekyta. Nu avslöjar Sony att den sistnämnda var nära att åka i soptunnan.


Medlem
PSVitas bakre pekyta var nära att skrotas

Kanske borde skriva rubriken i preteritum


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Det är väl inte konstigt att olika finesser diskuteras. En del av processen kan jag tänka mig.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Redaktör
Ponny
Skrivet av noaxark:

Kanske borde skriva rubriken i preteritum

Du har en bra poäng. Det är ändrat.


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv

Varför har PSV en bakre pekskärm? är det inte ett recept för jävligt många reperationer när folk lägger sin PSV på en yta som vanligtvis repar baksidan lite, men pga pekskärmen, orsakar total skada på en vital komponent..


signatur

The Year was 2027..

Inaktiv
Skrivet av john2376:

Varför har PSV en bakre pekskärm? är det inte ett recept för jävligt många reperationer när folk lägger sin PSV på en yta som vanligtvis repar baksidan lite, men pga pekskärmen, orsakar total skada på en vital komponent..

Du ska nog se att den antingen är jävligt reptålig eller att den inte direkt skadas av lite små repor. Själv har jag inga problem då jag är rädd om mina saker, min psp ser tipp topp ut efter 3 år, men det kan bero på ett skyddande lager av fingeravtryck ;P.

Medlem
Skrivet av john2376:

Varför har PSV en bakre pekskärm? är det inte ett recept för jävligt många reperationer när folk lägger sin PSV på en yta som vanligtvis repar baksidan lite, men pga pekskärmen, orsakar total skada på en vital komponent..

Det är med stor sannolikhet en kapacitiv platta, då kan de om de vill lägga den under ett lager plast och få den ganska skyddad.

1
Skriv svar