Rune Factory 4 bekräftat till 3DS

Robot
Rune Factory 4 bekräftat till 3DS

Livet på landet har aldrig varit mer tredimensionellt. Vi har den första informationen om Rune Factory 4.

#rune-factory-frontier, #rune-factory-4-a-fantasy-harvest-moon, #rune-factory-3-a-fantasy-harvest-moon, #rune-factory-tides-of-destiny


Rune Factory 4 bekräftat till 3DS

Det är 3:an vi fortfarande väntar på

Jahopp, då blev man bannemig tvingad att skaffa en 3DS, tack för det tjuvknepet Nintendo!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Stämmer bra det!
Och man skulle kunna kalla det ett väldigt förväntat knep av dom lymlarna.


signatur

En Bamseponny av folket

Njae... hur jag än försöker så lyckas jag inte uppbringa någon särskild entusiasm för det här (och detta kommer från nån som brukade sluka ALLT Marvelous/Natsume gav ut förr). Tycker det har kommit alldeles för många Harvest Moon- och Rune Factory-lir senaste åren så man orkar inte hålla reda på allt... Om något varumärke lider av "brand fatigue" (näst efter Final Fantasy, såklart) så är det verkligen de här spelen.

Brand fatigue passar som handsken, men jag har alltid älskat Harvest Moon serien, Runefactory gör och ger så mycket mer än till exempel Tree of Tranquility till Wii.

Hoppas de inte snöar in sig på the lovey dovey delen, det bästa med harvest moon är när allt funkar som en helhet. Sattsa hellre på fler och bättre events och festivaler, mer dialog mellan karaktärer och sidequests.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag måste påpeka att Rune Factory 3 är långt bättre än tvåan och orginalet (både till DS och Wii). Det har inte ändrats för mycket, inte en massa nytt trassel, grafiken har bara blivit bättre och spelelementen mer utvecklade. Mycket rekommenderat, enligt mig är RF3 bättre än något av HM-spelen!

Åhh, man blir ju avundsjuk på riktigt. Berätta gärna hur du fick tag i trean, snälla jag måste ha den


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag har en adaptor eller vad det nu heter som spelar film och sådant, som man även kan mygla till sig spel på... Så det är verkligen fusk. Men det finns ju en amerikansk version, det är den jag laddade ner. Vet inte om det går att spela i europeiska konsoler om man köper på ebay eller något. Jag tycker de sölat en massa med att släppa det här, det kom 2009 tror jag. Jag vill ju stödja en så bra spelserie! Jag spelade trean före de tidigare och det var omöjligt när jag sett hur bra trean var!

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Åhh, man blir ju avundsjuk på riktigt. Berätta gärna hur du fick tag i trean, snälla jag måste ha den

Tja, Play-Asia har det för cirka 200 riksdaler. Kan ju vara prisvärt.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Traveller in time:

Åhh, man blir ju avundsjuk på riktigt. Berätta gärna hur du fick tag i trean, snälla jag måste ha den

Hihi, jag har den också. Köpte till present åt Simon i L.A. i en sunkig Game-butik.


signatur

En Bamseponny av folket

Hur pålitlig är Play-Asia? har aldrig hört talas om siten tidigare.

Fredrik: Jag skickar en inköpslista till nästa år/ resa, jag betalar bra

+ Om du och Simon tröttnar på RF 3 eller det inte är er cup of tea, så är jag en villig köpare, ni får garanterat mer av mig än i en game butik. Kom ihåg det.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

I'll be your personal shopper indeed.

Men tröttnar? Där blir det bestämt, tyvärr nej. Kolla e-bay, där bör det finnas för en billig peng, men akta dig för lömska pirater.


signatur

En Bamseponny av folket

TiT:
Play-Asia är pålitliga och bra.

Sådär! beställt från Play-Asia.com
Tack för tipset och jag hoppas jag inte blir grundligt lurad och krävd på pengar som senaste gången jag beställde från over there.
Om det nu skulle hända, förväntar jag mig en axel att gråta mot.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar