Sommarrea på Steam

Medlem
Sommarrea på Steam

Hej, Internet!

Då var det alltså dags för Steam att ha stor rea igen. De brukar ju infalla på sommaren samt över jul och nyår.

I normala fall brukar jag göra av med hundratals kronor på spel jag inte hinner spela. Nu har jag börjat lite mer blygsamt än tidigare, och bara plockat upp Toki Tori för 10 kronor och den mysiga gamla klassikern Pirates! för ungefär 60 kronor. Så, två spel för 70 kronor så långt, men ja... rean är lång, titlarna många och om bara en timme utlyser de nya rabatter! Jag vet inte vad som tar åt mig när det är Steam-rea, riktigt, men det är kul att shoppa loss i varje fall!

Det är ju dessutom en skvätt rea på Terraria. Kan det vara något, det? Jag har hört så mycket illa om communityn i det spelet att jag blivit lite avskräckt. Kan ni där ute ge lite tips och rekommendationer, kanske?

#blogg

Medlem
Sommarrea på Steam

Om Terraria jag tycker inte communityn ska avskräcka dig för imo är det ett grymt spel som är lätt värt sina pengar och blir ännu roligare om man har någon att spela med även om det är skoj att köra solo också

Medlem

Tack! Det får vara värt några spänn i alla fall då.

1
Skriv svar