FZ listar höstens 10 hetaste spel
Måste fråga varför CoD endast har 1% av rösterna? Alla älskar CoD det är en sjuk bra serie. Jag är en av få som inte spelat Multiplayer vad jag vet.
Jo det skall en farbror förklara för dig lille du...
Cod är som när man sitter på toaletten o skiter: det händer ofta, kommer i olika nyanser och man bara måste titta lite.. MEN ABSOLUT INGET MAN VILL PRATA MED ANDRA OM!!
MUUAHAHAHAHA
kanske ölen som snackar..
Riktiga män dansar inte, de har råd att stå i baren..
Måste fråga varför CoD endast har 1% av rösterna? Alla älskar CoD det är en sjuk bra serie. Jag är en av få som inte spelat Multiplayer vad jag vet.
Jag har aldrig spelat CoD online heller. Jag har spelat ett gäng av singleplayerkamanjerna dock. Det kändes ok för jag betalde inte för det. Det var kul att åka scooter och använda ishacka kommer jag ihåg.
Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.
Om inte Skyrim vinner så vet jag inte vilken värld jag bor i.
Jag kan berätta redan nu att det är en värld där inte alla tycker som du Är inte alls förvånad att BF3 ligger över D3, även om jag själv föredrar D3 så tror jag att BF3 tilltalar en större skara spelare. Nåja, blir ett dubbelköp iallafall, winwin ^^
Jo det skall en farbror förklara för dig lille du...
Cod är som när man sitter på toaletten o skiter: det händer ofta, kommer i olika nyanser och man bara måste titta lite.. MEN ABSOLUT INGET MAN VILL PRATA MED ANDRA OM!!
MUUAHAHAHAHA
kanske ölen som snackar..
Grymt äckligt... Men en ovanligt träffande beskrivning