Ett verkligare krig i Warco
Som krigskorrespondent får du en ny vinkel på det klassiska spelkriget.
Gillar upplägget - borde finnas lika stor möjlighet till bra och spännande spel här.
Låt säga att tråden med fotot av en person som skall letas upp sedan och göras en story om osv.
Och det skulle kanske också inte vara mission accomplished yes-no utan poängsystem vilka delar man får med i sin film. Det kan ju styra om man tar extra risker osv för bättre score.
Dock så såg det lite väl målad kuliss ut här och där. Döende soldaten med bössa i handen såg ut som bössattrapp gjord av papp utan djup osv.
Sedan stora TILT är ju bara till PC - men det gör väl PC-folket glada får man hoppas. Så inget för mig.
FN soldatspelet, alltså stå och titta på medans massmord och annat roligt händer och emellanåt gå och ta en fika och sedan åka hem ? xD
Tror du blandar ihop det med cyniker-spelet nu, va? ^^
The only thing worse than dead people is dead people who are living
Verkligheten kryper närmre inpå livet, bra idé...
Sedan stora TILT är ju bara till PC - men det gör väl PC-folket glada får man hoppas. Så inget för mig.
Nej, varför skulle man vilja kunna spela i Dx11 och kunna spara varsomhelst? Dessutom är det ju alltid roligt att se ut som en rullstolsbunden 80-åring när man tar sig runt på banorna. End sarcasm.
I came here to ruin your day. God sent me.
Nej, varför skulle man vilja kunna spela i Dx11 och kunna spara varsomhelst? Dessutom är det ju alltid roligt att se ut som en rullstolsbunden 80-åring när man tar sig runt på banorna. End sarcasm.
Precis, varför skulle man vilja det - det är ju fusk att kunna spara var som helst!!!
Och sedan bara klick med mus och skjuta är också fusk.
PC-gaming är för fuskers - end of story.
Gillar spel iden men hoppas det blir bra och hoppas det blir en verision till konsol annars kan dom gå till sina pc gaming cheaters
Off topic, men var bara tvungen att kommentera din visningsbild... ALF är bäst!
Oj oj oj första gången jag ser en fz creware gå off topic
Japp han är bäst oavsett vad ;P
Som när du som spelare fick bevittna hur en liten pojkes föräldrar avrättas framför honom och han springer fram till de döda kropparna.
Det där har vi redan sett, första banan i Homefront
Men å andra sidan vart det ju bara just över 2 miljoner skeppade exemplar så det kanske är okänt ännu? (rov kvälls-sarkasm) ^^
Som när du som spelare fick bevittna hur en liten pojkes föräldrar avrättas framför honom och han springer fram till de döda kropparna.
Det där har vi redan sett, första banan i Homefront
Men å andra sidan vart det ju bara just över 2 miljoner skeppade exemplar så det kanske är okänt ännu? (rov kvälls-sarkasm) ^^
Vilket det precis står om man läser den första delen i sin helhet och inte tar meningen "out of context" så att säga