Ghost Recon: Future Soldier ute i mars
Ubisoft röjer på releaselocket och låter meddela att framtiden är närmare än du tror.
#tom-clancys-ghost-recon-future-soldier, #ubisoft, #battlefield-3, #call-of-duty-modern-warfare-3
Visst finns det en funktion med sjukt tunga CGI-trailers som inte visar gameplay, typ som de som Blizzard gör.
Men jag blir alltid sjukt skeptisk när man gör trailers som liksom verkar vilja visa features i spelet, men som är gjorda UTANFÖR spelet, i något proprietary renderingsprogram, av en tredje part. Och säkerligen är grundmaterialet till trailern hämtat ur spelet, och trailern är ju klart gjord att imitera spelets utseende - vilket liksom är en del av problemet.
För sådär snygg volumetric smoke rendering har väl inte 360-versionen? Och jag skulle ju gärna köpa ett spel där jag kan sakta ned tiden och åka med freecam genom kulhålet jag gjort i någon generisk terrorists skallben.
Typ som att göra en trailer till en biofilm av klipp från licens-spelet eller något. "Det är som en vathettre snära omtolkning av själva loren då alltså". Och sen blir det bara From Dust till PC av alltihopa, och man undrar... at which point could I enable slow motion like in the video?
Den visar ingen story, ingen gameplay, bara en massa skitnödigt "Steven Seagal möter Digital Eyelash Rendering"-flash. Det här är internetversionen av att få kidsen att köpa spelet med en groteskt pimpad kartong.
Men men, whinar bara på videon. Spelupplevelsen får man bedöma helt och hållet separat från detta. Snackar mer om PR-tänket.
Visst finns det en funktion med sjukt tunga CGI-trailers som inte visar gameplay, typ som de som Blizzard gör.
Men jag blir alltid sjukt skeptisk när man gör trailers som liksom verkar vilja visa features i spelet, men som är gjorda UTANFÖR spelet, i något proprietary renderingsprogram, av en tredje part. Och säkerligen är grundmaterialet till trailern hämtat ur spelet, och trailern är ju klart gjord att imitera spelets utseende - vilket liksom är en del av problemet.
För sådär snygg volumetric smoke rendering har väl inte 360-versionen? Och jag skulle ju gärna köpa ett spel där jag kan sakta ned tiden och åka med freecam genom kulhålet jag gjort i någon generisk terrorists skallben.
Typ som att göra en trailer till en biofilm av klipp från licens-spelet eller något. "Det är som en vathettre snära omtolkning av själva loren då alltså". Och sen blir det bara From Dust till PC av alltihopa, och man undrar... at which point could I enable slow motion like in the video?
Den visar ingen story, ingen gameplay, bara en massa skitnödigt "Steven Seagal möter Digital Eyelash Rendering"-flash. Det här är internetversionen av att få kidsen att köpa spelet med en groteskt pimpad kartong.
Men men, whinar bara på videon. Spelupplevelsen får man bedöma helt och hållet separat från detta. Snackar mer om PR-tänket.
TLDR
Visst finns det en funktion med sjukt tunga CGI-trailers som inte visar gameplay, typ som de som Blizzard gör.
Men jag blir alltid sjukt skeptisk när man gör trailers som liksom verkar vilja visa features i spelet, men som är gjorda UTANFÖR spelet, i något proprietary renderingsprogram, av en tredje part. Och säkerligen är grundmaterialet till trailern hämtat ur spelet, och trailern är ju klart gjord att imitera spelets utseende - vilket liksom är en del av problemet.
För sådär snygg volumetric smoke rendering har väl inte 360-versionen? Och jag skulle ju gärna köpa ett spel där jag kan sakta ned tiden och åka med freecam genom kulhålet jag gjort i någon generisk terrorists skallben.
Typ som att göra en trailer till en biofilm av klipp från licens-spelet eller något. "Det är som en vathettre snära omtolkning av själva loren då alltså". Och sen blir det bara From Dust till PC av alltihopa, och man undrar... at which point could I enable slow motion like in the video?
Den visar ingen story, ingen gameplay, bara en massa skitnödigt "Steven Seagal möter Digital Eyelash Rendering"-flash. Det här är internetversionen av att få kidsen att köpa spelet med en groteskt pimpad kartong.
Men men, whinar bara på videon. Spelupplevelsen får man bedöma helt och hållet separat från detta. Snackar mer om PR-tänket.
Ok