AssCreed-utvecklare: ett spel per år funkar utmärkt

Medlem

Assassin's Creed är ett av få spel som blir bättre och bättre med varje ny version.

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Assassin's Creed är ett av få spel som blir bättre och bättre med varje ny version.

Helt rätt

Medlem

Inte så svårt att göra ett spel per år när det är samma spel... det som ändras är ju miljöerna och kanske en feature eller två...
Orkar knappt sätta igång Brotherhood mer.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Inte så svårt att göra ett spel per år när det är samma spel... det som ändras är ju miljöerna och kanske en feature eller två...
Orkar knappt sätta igång Brotherhood mer.

Då tycker jag du ska sätta dig och spela AC 1 och se om du tycker det är bra idag jämfört med de andra.

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Assassin's Creed är ett av få spel som blir bättre och bättre med varje ny version.

Var ettan verkligen så sjukt dålig?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det föds nya idioter varje år med!
Varför inte bara göra expansioner istället, man kan ta betalt för dem med, sen räcker det med att stoåppa in en DVD för alla 12 versionerna och välja.
Tänk efter, om människor funkade likadant var mor och far tvungna att "göra" om er varje år, med er som utgångsförlaga

Medlem

Ichabod 2011-10-14 19:51:45 #33

MaXMC skrev:
Inte så svårt att göra ett spel per år när det är samma spel... det som ändras är ju miljöerna och kanske en feature eller två...
Orkar knappt sätta igång Brotherhood mer.

"Då tycker jag du ska sätta dig och spela AC 1 och se om du tycker det är bra idag jämfört med de andra. "

Som Ichabod då, han/hon var SUPER förra versionen innan hon/han övergick till version pree teen

Medlem
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av MaXMC:

Inte så svårt att göra ett spel per år när det är samma spel... det som ändras är ju miljöerna och kanske en feature eller två...
Orkar knappt sätta igång Brotherhood mer.

Då tycker jag du ska sätta dig och spela AC 1 och se om du tycker det är bra idag jämfört med de andra.

Spelade aldrig klart 1:an då det var repetettivt som fan (å jag spelade det på PC med extra uppdrag).
Framstegen gjordes till 2:an (som jag spelat ut)
Men nu i Brotherhood så ser jag inga direkt ändringar, mest finputsningar som de kunde ha gjort tidigare om de inte släppte spelen så tätt.
Multiplayer intresserar mig inte över huvud taget i Assasins Creed efter att ha spelat betan.

Medlem

ge oss ett rainbow six!

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Ichabod:

Assassin's Creed är ett av få spel som blir bättre och bättre med varje ny version.

Var ettan verkligen så sjukt dålig?

Inte sjukt dåligt, men väldigt repetetivt och massa konstiga designval som bara var irriterande, t ex att vakter attackerade dig om du red för fort mellan städerna etc.

Medlem

Så länge konsumenterna är nöjda så är det väl bra, sj har jag inget intresse av assassins creed sen jag lirade ettan. Men själv är jag emot ett års utveckling av spel, känns mer som map packs etc. Längre utveckling ger oftas nya ideér och features.

12
Skriv svar