Rykte: Nästa Dragon Age blir multiplayer-titel

Jävlar du! Detta skulle jag vela se! Multiplayer Only.

Medlem

Frostbite 2.0, gärna. Men multiplayer vill jag inte ha - satsa på SP istället

Medlem

Vad är så speciellt med Frostbite 2.0 ?

Medlem

Nej för faen! Stoppa detta vansinne! Ingen DA MP!


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Är man inte intresserad så behöver man ju inte spela det. Blir det inte en bra story så har man ju i alla fall något att spela med vännerna.


signatur

”Halvt nerdödad.”

Medlem

Fyfan vilket skit


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

KoP
Medlem

Blir ju en separat mp del (med stooor sannolikhet) precis som i ME3. Så varför målar så många fan på väggen?

Medlem
Skrivet av Hapl0:

DA + Frostbite 2 = BattlefieldFantasy!

"Hey, I need sum f-ing backup. Point those arrows in THAT direction"

"Meedic, bring me some leeches"

"Take that you mothaf-ing, SIR"

"Attack that maiden!"

"you have recieved a heatseeking dragon"

"You have been promoted to Knight of the first order"

Kan bli hur bra som helst, så länge de har vehicles

Eh. Motor har väldigt lite med gameplay att göra.

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av PcKaffe:

Behövs mer generiska multiplayerspel och mindre välutvecklade singleplayerspel, HELT KLART.

Bioware förlorade precis min respekt.

Här tog vi i.

Skrivet av MacNille:

Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nejnejnejnejnejnej nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej. VA FAN ÄR DET DE GÖR!

^^ Det är att ta i.


signatur

// Bacon <3

Inaktiv

HAAHAHAHAH

Stroyn i DA2 va så usel att man undrade va fan det va frågan om.
Och nu när dom ska göra en 3a så har dom gett upp fullständigt och gör det baa till ett multiplayer.

Fail Bioware....stor Fail på er.

Finns inte en chans i världshistorien att detta blir bra.

Medlem

Bioware = Epic
EA = Fail

Bioware + EA = Epic Fail

=( det skulle vara awesome men jag har inte råd med mer månadskostnader.. Kan man hoppas på ett gratis? =P


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem

OM det är lika dåligt som tvåan blir det inget köp, jag gjorde misstaget att förhandsboka 2an...Får hoppas att 3an blir som 1an?

Medlem

shit Frostbite? blir det rubberbanding då i singelplayer? haha vore ju roligt.

Medlem

Lägg ner skiten. Dragon Age 1 var suveränt. Tvåan är bara vanlig hack 'n' slash. De tog bort allt som var bra i ettan.

Inaktiv

Happ, blir inget köp då. Bioware har börjat sjunka rejält i mina ögon.

Först börjar dom satsa på ett MMO.
Sen släpper dom en tokigt rushad uppföljare i form av Dragon Age 2.
Sen forcerar dom in coop i Mass Effect 3.

Det är verkligen inte samma företag längre som levererade dom underbara RPGs vi minns.

Inaktiv

låter spännande

Medlem
Skrivet av korosuu:
Skrivet av Fritjof92:
Skrivet av PcKaffe:

Behövs mer generiska multiplayerspel och mindre välutvecklade singleplayerspel, HELT KLART.

Bioware förlorade precis min respekt.

Hur var spelet? Du har uppenbarligen redan spelat det eftersom att du kommenterar om det på det sättet!

Jag ser fram emot det! Jag tror att det kan bli väldigt intressant, antagligen inte vanlig multiplayer utan kanske mer mot Assassins Creed hållet. Otroligt intressant att se i alla fall!

Hur är det att leva ett liv där du aldrig analyserar information och sedan drar en slutsats utan istället måste alltid pröva något innan du kan ha en åsikt?

Jag kommer att spela det och hoppas att det är bra... men håller inte andan direkt även fast att jag är av en minoritet som verkade ha kul med DA2 även om det inte var lika bra som DA.

Med tanke på att väldigt lite information finns så...

Vad vet vi om spelet?

Det är ett Dragon Age spel. Det är krig mellan Magiker och "vanliga" personer. Det är det bästa från ettan och tvåan.

Jag analyserar alltid all information eftersom att jag jobbat mycket med att vara kritiskt mot allt och alla.

Medlem

Inte min grej. Fast jag var redigt besviken på serien redan så jag känner mest "meh".


signatur
Inaktiv

Har inga högre förhoppningar på någonting som kommer från DA-studion efter DA2.

Medlem

Efter att ha läst genom tråden så har jag inte kunnat sluta skratta. Tydligen så vet hälften här exakt hur spelet kommer se ut

Inaktiv
Skrivet av Vorheece:

Efter att ha läst genom tråden så har jag inte kunnat sluta skratta. Tydligen så vet hälften här exakt hur spelet kommer se ut

Gillar man inte multiplayer spel så kommer man väl knappast gilla att nästa DA spel blir multiplayer istället för singleplayer?

Det är ju av samma anledning som folk skulle bli uppretade om det dök upp uppgifter om att nästa Battlefield är singleplayer eller något liknande.

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Behövs mer generiska multiplayerspel och mindre välutvecklade singleplayerspel, HELT KLART.

Bioware förlorade precis min respekt.

Lite för snabb i svängarna?

Det är ett rykte, inget säger att det är sant

Och spelet har inte kommit, inga bilder, inga filmer.

Du/jag har ingen aning om hur det kommer ser ut.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Efter Dragon Age 2 så tror jag nog att jag avvaktar lite.....

Medlem

dewt slutar med att det blir ett generiskt mmo till slut


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Som andra har uttryckt sig, da 2 = orka, men mitt ordval är lite annorlunda : FAKK YOO WHAAREEUU!! & DOOORPHIIIN

Medlem
Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av PcKaffe:

Behövs mer generiska multiplayerspel och mindre välutvecklade singleplayerspel, HELT KLART.

Bioware förlorade precis min respekt.

Lite för snabb i svängarna?

Det är ett rykte, inget säger att det är sant

Och spelet har inte kommit, inga bilder, inga filmer.

Du/jag har ingen aning om hur det kommer ser ut.

Så bara för att det är ett rykte betyder det att man inte kan tycka att 'informationen' är dålig? tänk till lite.

Och jag behöver inga bilder eller filmer, och jag behöver knappt veta hur det ser ut. Treden jag sett är att typ 90% av alla multiplayerfokuserade spel är ren skit.
De sakerna i spel som intresserar mig har sällan plats i multiplayerspel, så som story och karaktärsutveckling.

Det enda multiplayerspel som över huvud taget intresserat mig i år är Tetris Battle (och möjligen Mario Kart 7).


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av PcKaffe:

Behövs mer generiska multiplayerspel och mindre välutvecklade singleplayerspel, HELT KLART.

Bioware förlorade precis min respekt.

Lite för snabb i svängarna?

Det är ett rykte, inget säger att det är sant

Och spelet har inte kommit, inga bilder, inga filmer.

Du/jag har ingen aning om hur det kommer ser ut.

Så bara för att det är ett rykte betyder det att man inte kan tycka att 'informationen' är dålig? tänk till lite.

Och jag behöver inga bilder eller filmer, och jag behöver knappt veta hur det ser ut. Treden jag sett är att typ 90% av alla multiplayerfokuserade spel är ren skit.
De sakerna i spel som intresserar mig har sällan plats i multiplayerspel, så som story och karaktärsutveckling.

Det enda multiplayerspel som över huvud taget intresserat mig i år är Tetris Battle (och möjligen Mario Kart 7).

Jag menade på att du förlora din respekt över ett spelföretag på grund av rykten, vilket jag tycker är dumt då det bara är ett rykte än så länge.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Det är ju inte helt oväntat att dom planerade att förr eller senare introducera multiplayer i DA. Dock tippade jag mer på att dom skulle släppa en 3:a i samma still som DA1 och DA2 och sedan börja utveckla ett DA MMORPG.

123
Skriv svar