FZ fyller 15 år!

Robot
FZ fyller 15 år!

Det enda bestående minnet av Torgets miljardsatsning under 90-talet träder in i moppeåldern i dag. Grattis, Fragzo... FZ!

#quake


Medlem
FZ fyller 15 år!

Nämen! Delar jag födelsedag med FZ? Så utomordentligt trevligt!

edit: Ja då ska man väl säga grattis också
Grattis FZ!

Medlem

Grattis grattis = )

Medlem

Ding ding ding: Gz!


signatur

Rwa?

Medlem

Grattus FZ Grattis!

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Nähmen då får man grattulera!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Redaktör
Skrivet av zhrooms:

1996-1997 i samband med Quake, kommer tydligt ihåg Quake loggan dom hade på hemsidan har jag för mig

[http://www.fz.se/information/bilder/fzg1_stor.jpg]


signatur
Medlem

Hittade hit 2005, samtidigt som min användare skapades Men då var det CS och WoW som gällde, Quake har aldrig varit något annat än ett lir man kör i mer än 30 min åt gången för mig.


signatur

Videomupp

Medlem
Medlem
Medlem

Varit här från starten, 15 år... jebus.

Medlem
Medlem

2002 här med, var väl då man började kolla relativt ofta i alla fall. Femton år? Det är faaan inte illa!
Grattis, FZ! :cheers:

Edit: Vad fasiken?

Skrivet av Göran Fröjdh:

FragZone, eller FZ som vi började kalla det från 2000 och framåt, har också Quake att tacka för sin existens, även om jag nog tar åt mig äran för en del av framgångarna.

Jag började kika långt innan det blev FZ men krönikan kanske pekar på årtalet då slangen FZ började användas?

Medlem

Stort grattis!

Redaktör
Skrivet av Edd1e:

Edit: Vad fasiken?

Skrivet av Göran Fröjdh:

FragZone, eller FZ som vi började kalla det från 2000 och framåt, har också Quake att tacka för sin existens, även om jag nog tar åt mig äran för en del av framgångarna.

Jag började kika långt innan det blev FZ men krönikan kanske pekar på årtalet då slangen FZ började användas?

Han menar när vi började kalla oss FZ istället för Fragzone.

Skrivet av zhrooms:

Dock har FZ strulat de senaste året med min Netgear Router, så det blir connection timed out vilket i princip gör FZ osurfbart, var någonting med en av era uppdateringar som strulet dök upp, har skrivit om detta ett flertal gånger men inte besvarats

Kanske fungerar nu vet faktiskt inte, har inte provat på senare tiden då jag kör direkt från modemet och inte routern istället vilket fungerar

Utan att vara särskilt nätverkskunnig vill jag mena att det snarare verkar vara ett problem knutet till din router än våra servrar.


signatur
Medlem

Grattis FZ! Jävligt roligt att det har blivit så stort som det blivit

Medlem

Kommer ihåg att FZ slog upp några QuakeWorld servrar i samband med 10 års jubileumet. Spelade en del på dem. Finns de kvar?


signatur

Gaming is a lifestyle!

Medlem

Grattis moppe!


signatur

Meep!

Medlem
Medlem

OMG HAX!
Det var ju bara typ igår som ni fyllde 10 ju!
Någonting är skevt med tiden, fast grattis ändå


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Jag var här lite när det fortfarande hette fragzone.. men skapa först ett konto när det bytt namn till fz. Sen dess har det blivit lite till och från plus att gamla kontot borta och in med ett nytt ^^

Grattis FZ!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Medlem

Grattis, hoppas det håll minst lika länge till. Så att man fortfarande kan sitta här när man är 44


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Varit trogen besökare sedan start. Stort grattis!

Medlem

Grattis FZ! Ni är den bästa sajten för spel, helt klart.

Skriv svar