Röstskådespelarna i Mass Effect 3 presenteras
Seriens veteraner återvänder för att reprisera sina roller samtidigt som nya ansikten som Freddie Prinze Jr. tillkommit.
Jag börjar fan hata när folk hela jävla tiden ska tala om hur jävla bra spelen är. Ni är med i en reklamfilm! Fan man behöver inte vara raketforskare för att förstå att ni får pengar i munnen för att säga det där.
FAN!
Det hade ju inte varit någon bra reklam om dem klankade ner på spelet
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Jag börjar fan hata när folk hela jävla tiden ska tala om hur jävla bra spelen är. Ni är med i en reklamfilm! Fan man behöver inte vara raketforskare för att förstå att ni får pengar i munnen för att säga det där.
FAN!
Kanske är för att spelen är riktigt jävla bra? Simple as that. (Så länge de inte simplifierar ME3 mer än de gjorde med ME2/DA2 har de en vinnande produkt igen.)
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Kul att se ansiktena bakom rösterna.
Men jag förstår inte vart den kvinnliga Shepard kommer ifrån när man aldrig kunnat välja en kvinnlig roll innan, eller har jag fel? :S
Erm, jo? Har spelat kvinnlig Shepard sen 1an, och det är den saven jag ska dra igång först i 3an.
FAN!
Hi, I'm Martin Sheen. I've been working with this game in the last year but I'm just doing it for the money, the game itself sucks.
PRE-ORDER NOWWWWWWW!!!!!!!!!