Assassin's Creed III: Ubisofts största titel någonsin

Robot
Assassin's Creed III: Ubisofts största titel någonsin

Ubisoft-chefen lovar att Assassin's Creed III blir det tyngsta spelsläppet i företagets historia. FZ vet när det släpps.

#nyhetstips, #assassins-creed-revelations, #assassins-creed-iii, #ubisoft


Medlem
Assassin's Creed III: Ubisofts största titel någonsin

Men, om det här är 3an vad var då Brotherhood och Revelations?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Egypten? Hoppas!

Medlem

Kan knappt vänta! Blir sleep over med kompisar chips och cola då asså.

Medlem

Egypten = sweeeeeet
Amerikanske revolutionen = fail


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av ohem:

Men, om det här är 3an vad var då Brotherhood och Revelations?

Samma sak som att GTA: Vice City och GTA: San Andreas inte var GTA IV och GTA V

Medlem

Nooooice!!! =D

Medlem

Redan i oktober? Hmm...

Medlem

yay mer AC. undra var det blir någonstans

Medlem
Skrivet av ohem:

Men, om det här är 3an vad var då Brotherhood och Revelations?

Menar det. Ytterligare en spelserie som lyckats fucka upp siffrorna. AC III hette ju: Brotherhood, således borde detta heta AC V ..

Men men, gör som gta och döp det 45'e spelet till "V" ........

Medlem

Har börjat tröttna på idén, den har blivit alldeles för långdragen. Får se om jag någon gång orkar spela igenom Revelations, inte ens storyn känns motiverande. Problemet är att även om det ska föreställa nya miljöer, så är det exakt samma som i de två föregående. Men kanske en ny karaktär och en ny era kan råda bot på det, ska i alla fall bli intressant att se vad de väljer för något.

Medlem
Skrivet av båtsman:

Har börjat tröttna på idén, den har blivit alldeles för långdragen. Får se om jag någon gång orkar spela igenom Revelations, inte ens storyn känns motiverande. Problemet är att även om det ska föreställa nya miljöer, så är det exakt samma som i de två föregående. Men kanske en ny karaktär och en ny era kan råda bot på det, ska i alla fall bli intressant att se vad de väljer för något.

enligt mig var AC:R det bästa spelet hittills.

1: AC:R
2: AC:2
3: AC:B
4: AC

Medlem
Skrivet av ohem:

Men, om det här är 3an vad var då Brotherhood och Revelations?

Sidospår.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag hoppas att de håller ihop det. AC II och Brotherhood är bland de bästa spelen den här generationen. Revelations var en enda stor besvikelse, rörig story och tjatigare gameplay jämfört med de två föregående spelen.

Medlem

Så länge spelen är bra så kan dom...."mjölka" det hur mycket dom vill

Hoppas på en ny spelmotor för att ändra på saker o ting

Hur fasen kan de vara så snabba förresten röstade vi inte runt jul på vart det skulle va


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Hoppas på en ny spelmotor för att ändra på saker o ting

Hur fasen kan de vara så snabba förresten röstade vi inte runt jul på vart det skulle va

De är minst sagt snabba på att släppa nya AC spel. Men så länge de är bra så är det ju inget fel i det. Dock har jag inte spelat något annat förutom det första, tycker personligen att alla ser likadana ut dock?

Medlem

Perfekt, ny era så att serien får en uppfräschning! Jag är en sucker för allt som har med AC att göra ^^


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

jag kom nästan när jag såg rubriken

Medlem

Man kan ju undra hur mycket nytt man kan lägga in utan att komma bort från spelets kärna. Tower Defenseelementet i senaste spelet var verkligen malplacerat och jag hoppas vi slipper mer sådant i AC3.

Medlem

börjar kännas lite som cod nu... dom bara pungar ut spel för hutlösa summor...

Inaktiv

Sweeeeet jesus <3

Medlem

Brotherhood = 2.5 Och Revelations = 2.7 Nästa Blir 3 och dom hade en udda votering men mest röster fick det som kretsade runt amerika


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem

Blir att tanka hem!

Medlem

Egypten hade varit riktigt fint!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag kommer att sakna Ezio, men samtidigt ge den nya karaktären ett varmt välkomnande!. Ser fram emot mer information


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Jag blev precis klar med Revelations och tyckte det mer eller mindre kändes som samma spel igen efter Brotherhood(har spelat samtliga delar). Sa det redan vid brotherhood, kommer det en alltför likadan del till så sjunker betyget och det gjorde det. Kändes segare den här gången och mer omotiverat att spela. Storyn blev inte riktigt intressant förrän på slutet i upplösningen. Jag hoppas på en nystart i och med nästa del och inte bara byte av stad och huvudperson igen för det duger inte. Tycker de mjölkat lite väl nu med en ny del varje år, inte konstigt att man kände sig lite omotiverad med så kort tid mellan delarna.

Medlem

WoW! shit vad taggad man är! Synd att det är så långt kvar.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

antikens länder runt medelhavet hade känts kul .. dom har hängt upp sig för mkt på medeltiden

12
Skriv svar