Lira Modern Warfare 3 gratis

Robot
Lira Modern Warfare 3 gratis

Multiplayer-kriget kan spelas utan kostnad från nu fram till sent på söndag kväll.

#call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
Lira Modern Warfare 3 gratis

tack men nej tack

Inaktiv

tack men nej tack

Medlem

Testade lira 2 maps.
Tack Activision för att jag fick prova och kunna cementera min åsikt om att detta spel är skräp.

Medlem

Näää.... lirar det nog inte ens om det är gratis om jag ska vara ärlig...

Medlem

Skulle inte spela det även om jag fick betalt för det.

Medlem
Medlem

Testade ett par maps, tack men nej tack. Tillbaka till BF3.

Medlem

körde nyss lite och spelet åkte i papperskorgen direkt.! siken skit!!!!!,

Medlem

Kära dagbok.
Jag testade spelet nyss i 1 sekund och det sög (för att 1 sekund är gott om tid för att testa det på).
Jag blev arg.
Jag slängde det.
PS. Jag vet inte vad jag pratar om.


signatur

// Peace

Medlem

Jag tycker att det är ett helt okej spel om man bortser från alla fuskare.

Kul! Får se om man hinner lira lite i helgen.

Medlem

Jag är sjukt jävla less på CoD, men får man chansen att prova gratis så måste man ju nästan ta den

Medlem
Skrivet av Friberg:

Skulle inte spela det även om jag fick betalt för det.

Behöver pengar, så jag hade nog gjort det, om jag fått tillräckligt betalt. 600 om dagen, minst. Håller mig till BF3, tills någon tycker det är värt att pröjsa för att jag ska spela.

Medlem

Tror jag avstår

Medlem

Jag gillar inte CS.

Medlem

Provat en stund nu och det är ju precis som Black ops faste lite nya baner samt mer bröte man får via de där uttjatade kilstreaks.

Så glad att man fick prova så man inte gjorde misstaget att köpa det. För ett köp blir det inte. Kanske när det kostar 50:- . . . nä föresten då åker jag nog till McDonalds med femtilappen istället. Där kan man få en rolig ballong


signatur

Jäh!

Medlem

Mysigt.
Får se vad Macbook Pro'n tycker om Modern Warfare 3 då. Det pallar ju Modern Warfare 2 på lägsta settings, då borde ju Modern Warfare 3 funka lika bra!

Gratis är alltid gott, tack för tipset!

Medlem

Spelade runt 60 minuter i dag, Spelet är väl sådär..
Känns precis som MW2.. Inte direkt något som stod ut med MW3 enligt mig..

Sen är det inte direkt motiverande att spela vidare när:

Man springer ute i det öppna = Dödad av killstreak rewards = SUCK!!!!
Så springer man runt ett hörn, Ja där sitter en feg jävel och använder en killstreak. mmmmh
Vilket sexigt gameplay med feg skitar?? Motiverar inte direkt mig att spela vidare

Man springer omkring på en bana, Någon sekund efter man passerat ett ställe spawnar fienden bakom och springer samma väg som en själv. och skjuter en i ryggen = SUCK!!!!

Alla Hoppar och Lägger sig överallt när dom ska skjuta = SUUUUCK!!!!
För så gör ju alla riktiga militärer i närstrider. Varför lägger dom inte in 'Bunny Jump' från counterstrike 1.6 när dom ändå håller på?

Jag spelade bara Team deathmatch i MW3 men har spelat annat i MW2 och fy vad hjärndött skjutande det är.. Man bara springer runt och runt och runt sen dör man av någon som man inte ens kan se..

Sen kommer vi till det värsta med spelet.. HEALTH GENERATION!!!!
Skaffa bandage eller något annat? Neee då skulle ju alla småbarn gråta och tycka det var svårt

Hade jag fått göra om spelet så skulle rekylen försämras sjukt mycket medan man hoppar eller är på väg att lägga sig ner.. Sen så skulle jag nerfat alla killstreaks så att dom knappt är värda att använda på låga streaks för det är inte direkt kul att dö av en fegis som gömmer sig bakom en sopsäck eller något och använder sina killstreaks..

Ni får gärna gnälla på att jag inte spelade alla modes men spelet är ändå lika hjärndött.

Medlem
Skrivet av Saftnisse:

Spelade runt 60 minuter i dag, Spelet är väl sådär..
Känns precis som MW2.. Inte direkt något som stod ut med MW3 enligt mig..

Sen är det inte direkt motiverande att spela vidare när:

Man springer ute i det öppna = Dödad av killstreak rewards = SUCK!!!!
Så springer man runt ett hörn, Ja där sitter en feg jävel och använder en killstreak. mmmmh
Vilket sexigt gameplay med feg skitar?? Motiverar inte direkt mig att spela vidare

Man springer omkring på en bana, Någon sekund efter man passerat ett ställe spawnar fienden bakom och springer samma väg som en själv. och skjuter en i ryggen = SUCK!!!!

Alla Hoppar och Lägger sig överallt när dom ska skjuta = SUUUUCK!!!!
För så gör ju alla riktiga militärer i närstrider. Varför lägger dom inte in 'Bunny Jump' från counterstrike 1.6 när dom ändå håller på?

Jag spelade bara Team deathmatch i MW3 men har spelat annat i MW2 och fy vad hjärndött skjutande det är.. Man bara springer runt och runt och runt sen dör man av någon som man inte ens kan se..

Sen kommer vi till det värsta med spelet.. HEALTH GENERATION!!!!
Skaffa bandage eller något annat? Neee då skulle ju alla småbarn gråta och tycka det var svårt

Hade jag fått göra om spelet så skulle rekylen försämras sjukt mycket medan man hoppar eller är på väg att lägga sig ner.. Sen så skulle jag nerfat alla killstreaks så att dom knappt är värda att använda på låga streaks för det är inte direkt kul att dö av en fegis som gömmer sig bakom en sopsäck eller något och använder sina killstreaks..

Ni får gärna gnälla på att jag inte spelade alla modes men spelet är ändå lika hjärndött.

Först o främst, Regeneration*
Sen så argumenterade du i alla fall (någorlunda) för varför du inte gillade spelet till skillnad från vissa andra personer som bara sitter o flamear spelet

Medlem

Yes!
Nu kan alla testa detta fulländade spel.
Hoppas nu att folk testar det här och går ifrån det misslyckade bf3

Medlem

Spelar Tribes Ascend istället, kanske lite Bf3 också.

Medlem

Nej tack, jag vill ha betalt om jag ska testa den skiten.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Var förvånansvärt roligt, men det är som de flesta andra CoD.

Medlem

Otur att man köpte skiten från början! Nu hade man kunnat prova skiten innan och konstatera att dom misslyckats en gång till med sin MW2 DLC...
Kass FOV och inga rankade servrar man har kontroll över vilket bidrar till miljoner fuskare som man inte kan göra ett skit åt! Detta spel skulle jag inte ens rekommendera till min värsta fiende...

Medlem

Näh, inte ens när det är gratis.

Det handlar om tid, ork och lust...dessa gjorde MW2 helt klart slut på av anledningarna "suuck" i inlägg #19

Medlem

Killstreaks, låg fov, fiender i stjärten, jobbiga menyer, matchmaking, löjligt trånga och linjära banor, trist grafik, vapenljud inspelade på trumset, rekyl som bara påverkar skitet, dual wielding och en sprintsträcka på max 10m är bara några av alla grymt irriterande saker i detta spel. SMÖRJA!

Medlem

Jag har för mig att jag köpte detta spel i slutet av 2009?

Medlem
Skrivet av Tobz0r:

Yes!
Nu kan alla bli lurad och slösa tid genom att testa detta fullkomligt copy/paste waste of money fail spel.
Hoppas att folk INTE testar det här, går ifrån det misslyckade MW3 och tänker på något annat

Så där, fixade det åt dig!

123
Skriv svar