Diablo 3 – FZ delar ut betanycklar!

Medlem

Hoppas!


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Medlem

Längtat riktig länge för att få en d3-beta key lycka till allihopa

Medlem

Hoppas verkligen på en key!

Medlem

men.... men.... om man var 22 minuter sen då? : <
äh, man kanske har tur?
"håller tummarna"

Medlem
Skrivet av freegreen:

men.... men.... om man var 22 minuter sen då? : <
äh, man kanske har tur?
"håller tummarna"

Tjo, Till och med 22:a var det. Dvs hela dagen idag onsdag gäller ju fortfarande.


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Hej alla nykomlingar och gamla rävar!

Som många visa kommentatorer redan sagt har vi en hel drös trogna besökare som aldrig registrerar sig eller loggar in på sajten. Självklart ska dessa också få chansen vinna.
Vidare så handlar det om att ta det lugnt och gilla läget. Sura inte, gläds istället att ni får chansen! Livet är inte alltid exakt som man vill ha det.

Och självklart kommer inte den som reggat 50 konton från samma ip vinna.

Gött, tjejen reggade sig precis.Trogen gamer. Dvs vi är 2 st från samma IP!


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Medlem
Medlem

Dear keysus...

Medlem

Hoppas hoppas hoppas

Medlem

Bra tävling FZ!

Medlem
Medlem

Vet inte hur många sweepstakes/tävlingar jag har varit med i för att kunna spela den här betan... hoppas jag har tur den här gången!

Medlem
Skrivet av Orphantears:
Skrivet av freegreen:

men.... men.... om man var 22 minuter sen då? : <
äh, man kanske har tur?
"håller tummarna"

Tjo, Till och med 22:a var det. Dvs hela dagen idag onsdag gäller ju fortfarande.

sweeeeeeeeeet~

Medlem

Oh hell yeah, hoppas!

Medlem

Hoppas man hinner med!

Medlem

Så mycket skoj i år! Diablo 3, Mass Effect 3, Guild Wars 2. äntligen lite epic games för oss gamla pc spelare som får stå ut med så mycket konsolofiering, startar ett spel och tänker meh. Eller så är vi så kräsna eftersom vi fått ta del av några av väldens bästa spel genom tiderna.

Medlem

Lagom glad man hade blivit, efter alla dessa år av väntan, och att få det utav inga mindre än Fz, efter alla dessa år man följt er!

Medlem
Medlem

gud va skoj. Hoppas man vinner! Kan inte vänta tills man får lägga vantarna på't ^^

Medlem

Härligt härligt!

Medlem

Hoppas på att få en. Inte säker på att jag kommer digga så vill gärna testa innan köp.

Medlem

Får nog ta och ge FZ lite bröd och pålägg till allt detta smör, samt lite ost till allt whine de fått här.
*Lamt fake skratt*
Skämt å sido, hoppas man vinner en nyckel, samt att FZs community växer lite med de nya medlemmar som hittat hit!

Medlem

Sånt här gillar vi FZ

Medlem

Jag lovar att alla som skrivit något i stil med "Blizzard har förstört spelet nu när de ändrat", kommer delta i denna utlottning också för att de inte vågar erkänna att de egentligen vill ha Dibbe3

Gör så att min dröm går i uppfyllelse nu då FZ, gimme a key


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Tompa:

To get your attention!

Man vill ju inte låta som en gammal gnällig gubbe, men det är svårt att låta bli. Jag har alltid försökt föra frågan om att nya konton inte skall kunna medverka i pågående "tävlingar", och åter igen vill jag gärna påpeka det. OM man nu värnar om någon form av "FZ-communty". Självklart förstår jag att antalet unika besökare är viktigare för er, men hur tänker ni gällande sådant här?

Så om man läst Fz (Fragzone) sen sidan var en Qw sida så har man ingen rätt att delta tycker du?

Medlem

ojojo!! hoppas!!!!!!!!!!!

Medlem

Gimme! Gimme! Gimme! (A Beta Key After Midnight)
:3

Medlem
Medlem
Medlem

Hoppet är det sista som överger en


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Skriv svar