Live action-godis från Mass Effect 3
Om jorden skulle bli ett gigantiskt stridsfält inom kort, hur skulle du spendera dina sista dagar i trygghet?
#mass-effect, #mass-effect-3, #bioware, #ea
är fruktansvärt besviken på att Reapers ska komma i egen hög person och attackera. de besegrade protheans hur lätt som helst men lilla söta mänskligheten ska få dom att bita i gräset? nej bättre hade det varit om spelet gått ut på att stoppa deras ankomst
Anledningen att de kunde göra det var ju att de stängt av mass-relaynätverket från citadelet så de kunde plocka av alla planeter enskilt, utplåningen av the protheans tog ju århundraden enligt vigil.
Ska dock bli intressant att se vad motiveringen är för att de inte bara rushar rakt på efter att de krossat flottorna vid jorden, civila kan de ju slakta senare.
Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.
är fruktansvärt besviken på att Reapers ska komma i egen hög person och attackera. de besegrade protheans hur lätt som helst men lilla söta mänskligheten ska få dom att bita i gräset? nej bättre hade det varit om spelet gått ut på att stoppa deras ankomst
Fast precis som Amtays säger nedan förstörde de ju den infrastruktur Protheans förlitade sig så mycket på, och nyttjade den för att invadera dem bakom allt vad försvarslinjer heter. Sen finns det i princip ingen information kvar om deras civilisation som säger hur starka de faktiskt var, teknologi-, mantals- eller styrkemässigt.
Anledningen att de kunde göra det var ju att de stängt av mass-relaynätverket från citadelet så de kunde plocka av alla planeter enskilt, utplåningen av the protheans tog ju århundraden enligt vigil.
Ska dock bli intressant att se vad motiveringen är för att de inte bara rushar rakt på efter att de krossat flottorna vid jorden, civila kan de ju slakta senare.
Psykologisk krigföring kanske? De [Reapers] kanske förlitar sig så starkt på att allt upprepar sig som det har gjort varje gång de har börjat om cykeln, att de tar till oortodoxa metoder om det skulle skita sig? Lite panik, månne? Deras akilleshäl kanske är just att de har en väldigt specifik rutin för civilisationsutplåning, och när den rubbas blir de sårbara?
Hmm, den som lever får se.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Axel, Du borde läsa detta, de innehåller godis. Men de gööör de inte de står godis i rubriken, men faaan inte någe godis här?!?!?? Fan FZ! Nu blev jag Ledsen!!
Men nu kommer ju Axel också bli besviken!
Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.
"better with kinect and xbox 360"
Haha vilken rolig skämt där på slutet "Kinect" pff.... trolollolo
på vilket sätt då?
Att dem påstår att spelet är bättre med kinect och xbox. Om man nu gillar kinect är ju förstås en sak. Men sen att säga att det är "bättre".
De får låta konsumenterna bestämma om det är bra eller inte...
Axel, Du borde läsa detta, de innehåller godis. Men de gööör de inte de står godis i rubriken, men faaan inte någe godis här?!?!?? Fan FZ! Nu blev jag Ledsen!!
Axel jag tycker fan att du borde svara nu! Och FZ var är mitt godis??
Axel jag tycker fan att du borde svara nu! Och FZ var är mitt godis??
Axel är arg på dig nu!
Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.