300 000 spelade Diablo III samtidigt i helgen
Hundratusentals Diablo III-sugna piskade monsterstjärt under den gångna helgen – var du en av dem?
Jag har men Blizzard var dumma mot mig, kunde inte logga in åtskilliga gånger
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Ja, det var skönt att pröva lite hemma i lugn och ro, även om det inte blev spela hela helgen så tyckte jag att det räckte och kan knappt vänta tills releasen.
Spelet var betydligt fulare än jag hade väntat mig såg ju ut som en PS2 titel. Sedan är det dumb down till skosulorna och normal svårighets nivån kändes som god mode.
Blir inget köpa av detta, kanske när spelet kostar 99kr eller något sådant, mera är det inte värt är inte en AAA titel direkt.
Det var inte särskilt mycket att hurra för. 300k är ju inga vidare siffror direkt..
300000 samtidigt. Lär ju varit mycket mer totalt. Rubriken är missvisande, då den säger att endast 300000 spelade. Det skulle i så fall innebära att alla som ville spela betan lirade samtidigt, helt otroligt.
D3 var så sjukt jävla enkelt så man spyr. Dog en gång och det var för att jag klantade mig en gång vid 20 skeletons typ, men vafan? Blir svåraste sen när detta skaffas för kanske en hundring eller något.
Konstigt att de första 25-33%:en av första akten är enkla...
Bara 300 000 ?! Trodde det skulle minnst vara 1 miljon som spelade (samtidigt) men antar att de flesta har redan spelat det eller inte varit medvetna om att det var öppen beta.
Jag var iaf en av de 300 000 som spelade, hade klarat ut betan med 10 karaktärer och 5 av dom blev level 13. Grymt spel är det och jag ångrar mig inte för att ha bokat collectors edition!