Modern Warfare 3-DLC till pc i maj

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Härligt! Jag har förtroende för spelskaparna att MW-serien kommer att vara anpassat till vanligt folk snart. Så att alla kan ta del av upplevelsen. I dagsläget är det för avancerat. Se bara på personen i videon.

https://www.youtube.com/embed/lBbUXagAYvw

true, PC har hängt ute i kanten i dom senaste spelen i dagsläget.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av TexN:

Nej.

Testade free weekend.
Gubben sprang som om han vorre väldigt tjock o nära på att dö
Man rör sig jävligt slött.

Vapnerna skjuter som vattenstrålar,, knappt nå spridning eller rekyl på vapnet.

Kanske du som inte har tillräckligt med "skill"?

Det sista jag skrev, var ju att vapnerna är föör lätta att hantera. Att det inte kräver något från spelaren att lyckas döda. Vilket är fail
Så naij, tror inte det är brister på mina ''skills''.

Medlem

haters gonna hate...

Medlem

Hejsan!
Jag är en Call of Duty-fanboy.
Istället för att möta klagomålen på mitt spel med sakliga och logiska argument, så tänker jag klämma i med standardfrasen "haters gonna hate". Detta är för att jag varker kan eller orkar producera något typ av försvarstal, för jag vet att spelet jag älskar faktiskt är ganska dåligt. Jag vet innerst inne att dessa "haters" faktiskt har rätt, så för att göra min ilska uppenbar så drar jag till med denna standardfras.
Tack och adjö!

Medlem
Medlem

Ahh I see what you did there ... men?

Skrivet av Mistarfajlip:

för jag vet att spelet jag älskar faktiskt är ganska dåligt.

"Ganska dåligt"?

Medlem
Skrivet av Vorheece:

Ahh I see what you did there ... men?

Skrivet av Mistarfajlip:

för jag vet att spelet jag älskar faktiskt är ganska dåligt.

"Ganska dåligt"?

Tänk på att jag är en blind fanboy som inte riktigt har koll på det negativa i CoD!

Medlem

Den som kommer hacka på mistarfajlip måste vara tolv och oskuld.. Jag tycker det är jättebra att våga erkänna såntdär, CoD har enligt mig förlorat sin charm, hoppas next gen konsol kommer ha en så bra kraft att just det CoD spelet blir lika bra som CoD4 är/var

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Den som kommer hacka på mistarfajlip måste vara tolv och oskuld.. Jag tycker det är jättebra att våga erkänna såntdär, CoD har enligt mig förlorat sin charm, hoppas next gen konsol kommer ha en så bra kraft att just det CoD spelet blir lika bra som CoD4 är/var

Måste bara undra, tror du på allvar att Mistarfajlip var seriös?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Mistarfajlip:

Hejsan!
Jag är en Call of Duty-fanboy.
Istället för att möta klagomålen på mitt spel med sakliga och logiska argument, så tänker jag klämma i med standardfrasen "haters gonna hate". Detta är för att jag varker kan eller orkar producera något typ av försvarstal, för jag vet att spelet jag älskar faktiskt är ganska dåligt. Jag vet innerst inne att dessa "haters" faktiskt har rätt, så för att göra min ilska uppenbar så drar jag till med denna standardfras.
Tack och adjö!

De där gnället om att cod är så fruktansvärt dåligt börjar bli gammalt, därför orkar man inte skriva så utförligt alltid...

Medlem
Skrivet av elmackonr1:
Skrivet av Mistarfajlip:

Hejsan!
Jag är en Call of Duty-fanboy.
Istället för att möta klagomålen på mitt spel med sakliga och logiska argument, så tänker jag klämma i med standardfrasen "haters gonna hate". Detta är för att jag varker kan eller orkar producera något typ av försvarstal, för jag vet att spelet jag älskar faktiskt är ganska dåligt. Jag vet innerst inne att dessa "haters" faktiskt har rätt, så för att göra min ilska uppenbar så drar jag till med denna standardfras.
Tack och adjö!

De där gnället om att cod är så fruktansvärt dåligt börjar bli gammalt, därför orkar man inte skriva så utförligt alltid...

Det kan knappast vara äldre än de senaste CoD-spelen som vissa kallar "nya", de är ju flera år gammla redan vid release. Och ändå verkar det finnas folk som orkar spel dem.

Medlem
Skrivet av Vorheece:
Skrivet av elmackonr1:
Skrivet av Mistarfajlip:

Hejsan!
Jag är en Call of Duty-fanboy.
Istället för att möta klagomålen på mitt spel med sakliga och logiska argument, så tänker jag klämma i med standardfrasen "haters gonna hate". Detta är för att jag varker kan eller orkar producera något typ av försvarstal, för jag vet att spelet jag älskar faktiskt är ganska dåligt. Jag vet innerst inne att dessa "haters" faktiskt har rätt, så för att göra min ilska uppenbar så drar jag till med denna standardfras.
Tack och adjö!

De där gnället om att cod är så fruktansvärt dåligt börjar bli gammalt, därför orkar man inte skriva så utförligt alltid...

Det kan knappast vara äldre än de senaste CoD-spelen som vissa kallar "nya", de är ju flera år gammla redan vid release. Och ändå verkar det finnas folk som orkar spel dem.

Ja, de är ju så, cod spelen är ju en av de mer välsäljande spelen. Jag skulle inte kalla dem gamla vid release men jag respekterar din åsikt... Jag gillar modern warfare spelen, men det gör inte att jag inte tycker om spel som battlefield t.ex.

12
Skriv svar