Återvänd till The Old World och WAR!

Medlem

orden "WAR" och "taktik" går inte ihop, det är så zerg friendly det kan bli

Inaktiv

Där har du både rätt och fel tycker jag, då det är ett val du har. Antingen väljer du att följa zergen, effektivt ja, roligt nej. Eller så väljer du att tillsammans med guild eller alliance etc göra tvärtom, gå er egen väg i en annan zon eller liknande. Du kommer att märka att taktiker är en stor del av spelet, beroende på vilket sätt du väljer att spela.

Man har alltid ett val, frågan är bara om man vill göra det lätt för sig eller inte.

Medlem
Skrivet av Ballong:

Testade de här spelet igen efter att Choppa och Slayer släpptes. Levlade upp en slayer till 40 sen blev jag asless igen.
Spelet känns verkligen som ett noob spel, skit dålig optimering, 90 talets nätkod och bara super äcklig kännsla overall.
Delay på allt man gör, animationerna är ruskigt äckliga typ när man kastar spells så hänger ingenting med, man blir stunnad man kan fortfarande vända på sej och hoppa, samma gäller när man blir knocked down.
Vet inte om de har förändrats nåt nu på dom få månaderna som gått efter att choppa och slayer kom, men från att spelet släpptes till att shoppa och slayer kom så upptäckte då jag absolut inga improvements alls.

ett B spel på alla sätt.

Det är typ samma saker jag störde mig grymt mycket på också och som fick mig att inte vilja spela spelet längre. Speciellt när det tog så jävla tid för mythic att göra något åt felen. Testade en trial för ca en månad sen och det såg likadant ut då. Det är tråkigt för bortsett från det var det riktigt kul med all pvp. Men när mythic lägger ner mer tid på att lägga in klasser (som skulle varit med från början) än att åtgärda de befintliga bristerna får jag väldigt lite förtroende för ett sådant bolag.

Greenskins och dwarfs saknar väl fortfarande sina huvudstäder som också skulle funnits från början?

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Ballong:

Testade de här spelet igen efter att Choppa och Slayer släpptes. Levlade upp en slayer till 40 sen blev jag asless igen.
Spelet känns verkligen som ett noob spel, skit dålig optimering, 90 talets nätkod och bara super äcklig kännsla overall.
Delay på allt man gör, animationerna är ruskigt äckliga typ när man kastar spells så hänger ingenting med, man blir stunnad man kan fortfarande vända på sej och hoppa, samma gäller när man blir knocked down.
Vet inte om de har förändrats nåt nu på dom få månaderna som gått efter att choppa och slayer kom, men från att spelet släpptes till att shoppa och slayer kom så upptäckte då jag absolut inga improvements alls.

ett B spel på alla sätt.

Det är typ samma saker jag störde mig grymt mycket på också och som fick mig att inte vilja spela spelet längre. Speciellt när det tog så jävla tid för mythic att göra något åt felen. Testade en trial för ca en månad sen och det såg likadant ut då. Det är tråkigt för bortsett från det var det riktigt kul med all pvp. Men när mythic lägger ner mer tid på att lägga in klasser (som skulle varit med från början) än att åtgärda de befintliga bristerna får jag väldigt lite förtroende för ett sådant bolag.

Greenskins och dwarfs saknar väl fortfarande sina huvudstäder som också skulle funnits från början?

Då måste mycket ha förändrats på en månad, jag upplever sällan det du beskriver.

Huvudstäder finns endast för Chaos och Empire, ingen information om att fler skulle läggas till finns tyvärr tillgänglig.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Blev inbjuden till guilden 'Nåt-nåt- of destruction' ganska omgående på flera olika servrar vid skapande av ny gubbe.
Detta får mig att tro att Mythic har folk som bjuder in nya spelare till 'Fejk-guilds' för att man ska känna sig 'sedd' och lockas till köp. Nån som delar samma misstanke?

Inaktiv

Forces of Order och Forces of Destruction är en typ av "öppen för alla" guild som du endast kan vara med i upp till level 15 om jag inte missminner mig helt. Detta för att nya spelare enklare ska få kontakt med varandra, ser inget fel alls med det eftersom det står var och en fritt att vara med eller inte.
Detta är en feature, inte ett försök att fejka något.

Medlem
Skrivet av Kompressor:

Forces of Order och Forces of Destruction är en typ av "öppen för alla" guild som du endast kan vara med i upp till level 15 om jag inte missminner mig helt. Detta för att nya spelare enklare ska få kontakt med varandra, ser inget fel alls med det eftersom det står var och en fritt att vara med eller inte.
Detta är en feature, inte ett försök att fejka något.

Tänkte precis säga det samma...

Jag anser att det här är ett mycket bra initiativ av Mythic, få guilder rekryterar spelare i T1. En gemensam samlingsplats är bara till godo.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

123
Skriv svar