Gratisspelet I Wanna Be the Guy: Gaiden släppt
Uppföljaren till ett av tidernas svåraste spel är ute nu – tanka hem och låt svordomarna hagla!
Ingenting för mig.
Däremot tyckte jag det var riktigt skoj att titta på när TotalBiscuit spelade (eller snarare försökte):
TotalBiscuit - WTF Is I Wanna be the Guy Gaiden
VARNING: Det förekommer en hel del svordomar på Engelska i videon.
SE
Herrejävlar, är det en blandning på en jävla massa gamla spel? Super Mario World, Bionic Commando, Mega man
Asså när Batman ringde WTF! Fan va oförutsägbart spelet är!
Måste man ju nästan köpa!
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Undviker nog denna uppföljare, vill inte ge aftonbladet rätt i att spel skapar ett våldsamt beteende.
Ingenting för mig.
Däremot tyckte jag det var riktigt skoj att titta på när TotalBiscuit spelade (eller snarare försökte):
SE
Jag tyckte det lät väldigt fake. Sure att han är fustrerad, däremot så har han inte en sådan personlighet. Vart nästan trist att kolla på den så jag skippade igenom videon då han va wierd..
Ingenting för mig.
TotalBiscuit - WTF Is I Wanna be the Guy Gaiden
VARNING: Det förekommer en hel del svordomar på Engelska i videon.
SE
Haha! Han blev frustrerad! Nej detta verkar inget för mig.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Missade denna artikel helt, var ju bara tvungen att prova på detta spel efter att jag sett TotalBiscuits I Wanna be the Guy Gaiden (WTFree edition) - STRONG LANGUAGE och det var knappast ett spel som håller en i handen. Spelet hånar en hela tiden, man får achievments för att man dött 100 gånger, man får en achievment för att man missar att hoppa över en tunna (eller vad det nu var). Det är då rakt inte ett spel för de som inte har tålamod men för de som söker ett svårt spel så kan jag verkligen rekommendera detta. Jag gillar det även om jag svär högt ibland åt hur spelet hela tiden kör med nya sätt att få en att dö när man tror att man klarat sig. Detta spel ingår nog numera i mitt bidrag till FZ´s utmaning, och det är verkligen en utmaning i sig att klara ens en bana. Hoppas nu bara att jag lyckas lösa att spelet vägrar starta, bana 2 verkar vara mer än min dator klarar av.