PS3-versionen av CS: GO frånvarande – återigen

Robot
PS3-versionen av CS: GO frånvarande – återigen

Nu är efterlängtade FPS-titeln Counter-Strike: Global Offensive försenad för FJÄRDE veckan i rad på Playstation 3 – Sony vägrar fortfarande kommentera det hela.

#counter-strike-global-offensive, #sony


Medlem
PS3-versionen av CS: GO frånvarande – återigen

Tror att många PS3 användare inte kommer att prioritera PS4 när den väl kommer, de har blivit backstabade för mycket. vissa gånger av utgivare, ibland av Sony.

Medlem

haha ja nåt är ju galet konstigt, säkert nåt prestanda problem eller liknande som skyrim

Medlem

det är ju konstigt att dom har släppt det på US psn store så vad är det stora problemet som gör att vi måste vänta?

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

haha ja nåt är ju galet konstigt, säkert nåt prestanda problem eller liknande som skyrim

Inget fel på PS3an. Spelet är ute på PSN i USA. Det är Sony EU (SCEE) som klabbar med något. Säkert något strul med språken eller att EU har många länder med olika åldersbegränsningar på spel med våldsamma inslag.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Men vafan hur svårt kan det vara att säga att dom har problem med spelet och säga att dom jobbar på det istället för att vara totalt ignorerande och skita i att kommentera. Dåligt Sony!

Medlem

Dom borde ju i alla fall kunna säga vad det beror på. Eller? Känns förjävligt när han säger "Förlåt. Det är standardsvaret från mig igen, jag har ingen information att dela med mig av".

Det är ju inte direkt så att dom inte vet anledningen... Blir så trött.


signatur

I want to play a game.

Avstängd

Det skumma är att det har släppts i US, men inte i EU....

Medlem

säger som jag sa förut när ps3 skulle komma, bara för att 1 konsol "ps2" var så grymt nice, behöver inte betyda att nästa är det..

Medlem

Efterlängtade? Möjligen av samma personer som köper CoD, med noll känsla för kvalitets-spel.

Skrivet av Natrium:

säger som jag sa förut när ps3 skulle komma, bara för att 1 konsol "ps2" var så grymt nice, behöver inte betyda att nästa är det..

Så en konsol är dålig för att ett (mediokert) spel är försenat i europa? konstigt resonemang..

Medlem
Skrivet av Ctrl:
Skrivet av SWEBarb:

haha ja nåt är ju galet konstigt, säkert nåt prestanda problem eller liknande som skyrim

Inget fel på PS3an. Spelet är ute på PSN i USA. Det är Sony EU (SCEE) som klabbar med något. Säkert något strul med språken eller att EU har många länder med olika åldersbegränsningar på spel med våldsamma inslag.

Ouch, kan de inte bara släppa det med grönt blod för tyskarna o de andra med dylika regler.. xD

Medlem
Skrivet av zelxi:
Skrivet av Ctrl:
Skrivet av SWEBarb:

haha ja nåt är ju galet konstigt, säkert nåt prestanda problem eller liknande som skyrim

Inget fel på PS3an. Spelet är ute på PSN i USA. Det är Sony EU (SCEE) som klabbar med något. Säkert något strul med språken eller att EU har många länder med olika åldersbegränsningar på spel med våldsamma inslag.

Ouch, kan de inte bara släppa det med grönt blod för tyskarna o de andra med dylika regler.. xD

Tyskarna kan ju ta sig nånstans.
Där får man inte ha svastikor i spel, hur kul är det att spela i 2:a världskrigs-miljö utan svastikor :S

Inaktiv
Skrivet av Ztreek:

Tror att många PS3 användare inte kommer att prioritera PS4 när den väl kommer, de har blivit backstabade för mycket. vissa gånger av utgivare, ibland av Sony.

Jag har alltid älskat Sony's PlayStation, men det här är bara för mycket!

Medlem

haha detta känns som något internt mellan företagen. Att de inte kommit överens om något, med tanke på att sony vägrar svara:P det behöver inte vara sony eus fel, men de är iaf de som får ta smällen

Medlem

"Förlåt" - direktöversatt "sorry"? Ser lite lustigt ut. "Förlåt mig" och "jag är ledsen" är ju inte direkt samma sak.

Varför finns det förresten ingen rättningsfunktion för artiklar? Hade gynnat alla parter!

Inaktiv
Skrivet av eddie_m:

Efterlängtade? Möjligen av samma personer som köper CoD, med noll känsla för kvalitets-spel..

Är det en bakåtsträvande 1.6a vi ser???

Inaktiv

Well, är ju bara att köpa det till pc då om fansen väl vill spela. Varför vänta på ett spel som inte verkar komma till ps3? Jag hade då inte stått ut

Inaktiv
Skrivet av eddie_m:

Efterlängtade? Möjligen av samma personer som köper CoD, med noll känsla för kvalitets-spel.

Har du ens lirat cs:go? Med tanke på att du snackar väldigt mycket bullshit nu, det är inget fel på detta lir, det har gått tillbaka en hel del till 1.6, sure det är source motorn. Men det är inget fel med den motorn och detta är då mer utmaning i att plocka någon än vad det var i skräp css som man dock bara körde för nöjet helt och hållet.

Skrivet av Ctrl:
Skrivet av SWEBarb:

haha ja nåt är ju galet konstigt, säkert nåt prestanda problem eller liknande som skyrim

Inget fel på PS3an. Spelet är ute på PSN i USA. Det är Sony EU (SCEE) som klabbar med något. Säkert något strul med språken eller att EU har många länder med olika åldersbegränsningar på spel med våldsamma inslag.

Har inte den Europeiska Unionen gemensamma regler?

Medlem

Sony är arroganta och från fel världsdel helt enkelt.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

error 34?


signatur

🐖💨💩

Medlem

CS:Go är dock ganska dåligt på konsol, så detta är ingen större förlust. Ser inte hur någon skulle välja detta framför PC-versionen?

Medlem
Skrivet av wolfshade:

CS:Go är dock ganska dåligt på konsol, så detta är ingen större förlust. Ser inte hur någon skulle välja detta framför PC-versionen?

Tycker inte alls det är så dåligt på PS3an,, det handlar om inlärning,, lägg 1-2 veckors spelande på det så du kommer in i kontrollen. Inte är det så himla dåligt då.
Har inte spelat en sekund på MW3 sedan jag fick CS:GO,, inte för att jag är någon expert, men spelet ger snabbt blodad tand men det som saknas är svenska spelare så man kan prata mer i miccen.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Sony är äckel,, deras skepp läcker,,,kan lova att allt handlar om att Valve redan har satt priset på CS:GO,, något som irriterar Sony ,, för de vill kunna sätta individuella priser över hela EU regionen så de kan dra in så mycket pengar som möjligt.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av Banditen:

Sony är äckel,, deras skepp läcker,,,kan lova att allt handlar om att Valve redan har satt priset på CS:GO,, något som irriterar Sony ,, för de vill kunna sätta individuella priser över hela EU regionen så de kan dra in så mycket pengar som möjligt.

Knappast, spelen på PSN är nästan alltid billigare än på exempelvis Xbox Live.

Medlem
Skrivet av bullen:
Skrivet av Banditen:

Sony är äckel,, deras skepp läcker,,,kan lova att allt handlar om att Valve redan har satt priset på CS:GO,, något som irriterar Sony ,, för de vill kunna sätta individuella priser över hela EU regionen så de kan dra in så mycket pengar som möjligt.

Knappast, spelen på PSN är nästan alltid billigare än på exempelvis Xbox Live.

Men MS kan väl också vara äckel och ta överpriser?


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Chansen att köpa ps4 minskar rätt mycket ärligt talat.


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Banditen:
Skrivet av wolfshade:

CS:Go är dock ganska dåligt på konsol, så detta är ingen större förlust. Ser inte hur någon skulle välja detta framför PC-versionen?

Tycker inte alls det är så dåligt på PS3an,, det handlar om inlärning,, lägg 1-2 veckors spelande på det så du kommer in i kontrollen. Inte är det så himla dåligt då.
Har inte spelat en sekund på MW3 sedan jag fick CS:GO,, inte för att jag är någon expert, men spelet ger snabbt blodad tand men det som saknas är svenska spelare så man kan prata mer i miccen.

Hur kan du spela ett spel som inte ens nått ut hit till europa?För om jag förstått det rätt går det att lira i usa men här finns det inte ännu.

Medlem

Vad sägs om att söka Valve för en kommentar? Om inte de fått nåt svar från Sony så blir jag mäkta förvånad.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Banditen:
Skrivet av wolfshade:

CS:Go är dock ganska dåligt på konsol, så detta är ingen större förlust. Ser inte hur någon skulle välja detta framför PC-versionen?

Tycker inte alls det är så dåligt på PS3an,, det handlar om inlärning,, lägg 1-2 veckors spelande på det så du kommer in i kontrollen. Inte är det så himla dåligt då.
Har inte spelat en sekund på MW3 sedan jag fick CS:GO,, inte för att jag är någon expert, men spelet ger snabbt blodad tand men det som saknas är svenska spelare så man kan prata mer i miccen.

Hur kan du spela ett spel som inte ens nått ut hit till europa?För om jag förstått det rätt går det att lira i usa men här finns det inte ännu.

man kan göra ett amerikanskt konto och köpa det genom den vägen.. dock måste man köpa gamecards då våra kreditkort inte funkar i deras store.

12
Skriv svar