Sista rycket för Sui Generis -- GTA möter Morrowind

Medlem

Blir min första kickstarter-backning. Hoppas på ett Gothic-liknande rollspel med grym fysik

Medlem
Skrivet av Zedrix:

Blir min första kickstarter-backning. Hoppas på ett Gothic-liknande rollspel med grym fysik

Samma här på båda punkter!

Medlem

Ser onekligen intressant ut men hade gärna sett det fungera med ett förstaperson-läge. Kan hända att det är svårt men det skulle locka mig ÄNNU mer.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av Zymac:

Bör få ett litet uppsving nu då Totalbiscuit har promotat det på sin Twitter.

Det finns ganska många Kickstarterproject som har honom att tacka för att dom uppnått sitt mål. Senaste är Maia, se bara på uppsvinget den 25:e då han släppte en liten video om det. http://www.canhekick.it/projects/1438429768/maia

Kan ju bara hoppas att han nämner detta i en video också de närmaste dagarna, han är ju onekligen en av de största gaming-personligheterna på nätet!

Inaktiv

Ser döläckert ut, har gett dem pengar via Paypal då jag inte gillar Kickstarter som koncept. Förbannad pöbelmentalitet... "betalar inte alla andra betalar inte jag heller"

Medlem

Kan tänka mig att man kommer få sig ett gott skratt när man sitter med detta lir. En lite mer "realistiskt" fysik kommer ge spelet så otroligt mycket mer djup och blandad utgång från fighter. Ett spel som detta behöver verkligen komma på fötter och piffa upp dagens rpg.

Grymt positiv till detta!!

Medlem
Skrivet av vurt:

Förstår inte var ni fått ifrån att det skulle vara en enda person som gjort det, dom är ett helt team.

Vid ungefär 06:20 in säger han att, citat; "I've written every single line of code".

Medlem

Spelet klarade målet med bara några timmar tillgodo

12
Skriv svar