Dota 2 slår Steam-rekord – flest simultana spelare någonsin

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Dunder:

Jag -hackar- inte på någon, så ta och väx upp är du snäll.

Skrivet av Dunder:

"De ena creepsen kommer från ena hållet, de andra creepsen från andra hållet... Hur svårt kan det vara att hålla reda på?
Jisses, alltså..."

Du har en uppkäftig attityd, visar ingen hänsyn till ett handikapp. så jo, du hackar på någon.
Sen att du säger åt mig att växa upp visar bara mer att du är uppkäftig.

Vet inte hur gammal du är men du beter dig väldigt illa för din ålder om du är över 20.

Nae, det tycker jag inte. Att säga att man inte kan spela DotA för att man är färgblind är dock en dålig anledning/ursäkt.

Det kan man lugnt säga att du har. Håller med Ztreek till punkt och pricka. Som tur är tar jag inte illa upp, då jag förstod att du verkar vara lite av en DoTA 2 fanboy som måste försvara spelet mot allt typ av kritism (i alla fall är det den synen jag får).

Du glömde dock av att jag aldrig sa att spelet var dåligt, men min färgblindhet gör det sjukt mycket svårare än normal Svensson (och vem gillar en feeder?). Eftersom du själv inte är färgblind så tycker jag du helt enkelt borde lämna dig utanför diskussionen när du inte har något vettigt att säga. Att klanka ner på folk, oavsett handikapp, är INTE ok. Oavsett om det gäller spel eller ej. Det finns ett ord för sådant: Mobbning.

Lyckligtvis finns det sådana som både förstår och försöker hjälpa, vilket ger spelet ett bättre community :).


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem
Skrivet av Palanor:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Newklear:

Jag -hackar- inte på någon, så ta och väx upp är du snäll.

Skrivet av Newklear:

"De ena creepsen kommer från ena hållet, de andra creepsen från andra hållet... Hur svårt kan det vara att hålla reda på?
Jisses, alltså..."

Du har en uppkäftig attityd, visar ingen hänsyn till ett handikapp. så jo, du hackar på någon.
Sen att du säger åt mig att växa upp visar bara mer att du är uppkäftig.

Vet inte hur gammal du är men du beter dig väldigt illa för din ålder om du är över 20.

Nae, det tycker jag inte. Att säga att man inte kan spela DotA för att man är färgblind är dock en dålig anledning/ursäkt.

Det kan man lugnt säga att du har. Håller med Ztreek till punkt och pricka. Som tur är tar jag inte illa upp, då jag förstod att du verkar vara lite av en DoTA 2 fanboy som måste försvara spelet mot allt typ av kritism (i alla fall är det den synen jag får).

Jao, man är nog lite av en Dota 2-fanboy, men i detta fallet försvarade jag inte direkt spelet... Då LoL och HoN är kopior så hade jag lika gärna kunnat använda de som exempel.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skriv svar