Bli FZ-supporter!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av karbon:

Finns det möjlighet att få musmattan signerad även om man tecknar 1års abonnemanget om ca 1 månad?
Och hur ser musmattan ut, kan ni inte lägga upp en bild på den?

Det kommer en designskiss alldeles strax, säkert imorgon. Och vill man få den signerat är det självklart, finns redan en tråd för det i supporterforumet.

Skrivet av Priapsi:

Bra idé. Lägg gärna upp lite fler betalningsalternativ dock. Eftersom jag är en paranoid konspirationsteoretiker betalar jag sällan med kort på nätet, utan föredrar internetbank eller ännu hellre pg-inbetalningar

Vi undersöker saken!

Härligt. Den här responsen är en stor anledning till varför jag hänger här dag ut och dag in. Ni har något hyfsat unikt när det gäller gemenskap och sammanhållning.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Redan över halvvägs upp till 300. Jag tror att jag är kär i er alla!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Nästa lön så får ni mina pengar, jag lovar! Kan man få en specialknypplad musmatta gjord enbart på hår från tompas skepparkrans?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Katana:

Nästa lön så får ni mina pengar, jag lovar! Kan man få en specialknypplad musmatta gjord enbart på hår från tompas skepparkrans?

Han är pappaledig, får undersöka!


signatur
Medlem

Inte många kvar nu till 300
Keep up the good work FZ!

Medlem
Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av marcus8958:

Är det förlängning på pc gamer och inte att man får dubbla nummer för oss som redan är pc gamers?

Din prenumeration förlängs!

Va fint. Då får man väl bli supporter så ni har råd med kaffe och bulla på rasterna.

Förhoppningsvis får ni 100.000:- + Sedan kommer väl skattmasen och ska ha sitt.

Gåvoskatten är avskaffad. Så det kan dom inte göra

Medlem

Nu vart man supporter! (Fint folk kommer sist)

Medlem
Medlem
Medlem

yupp endast en kvar nu!

Medlem

Väntar med spänning på Sässong 2!

Antikvitet
Skrivet av Greenz:
Skrivet av walter_iego:

Förhoppningsvis får ni 100.000:- + Sedan kommer väl skattmasen och ska ha sitt.

Gåvoskatten är avskaffad. Så det kan dom inte göra

Sanningen är att vi, likt alla svenska företag, betalar moms. Tråkigt nog är momsen på digitala medier 25% medan momsen på tryckta medier är 6%. Det blir rätt stor skillnad i slutändan.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Vem blir no. 300, hmm...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Självklart att bli supporter! Har haft er som startsida i alla browsers från IE 5 till dagens FF och Chrome och har inga planer på att byta. Keep up the good work, hoppas pengarna kommer till nytta!

Medlem

Mission 1 accomplished, moving on to level 2.

Mission briefing..........
Make it 400 FZ supporters.

Good luck.

/General

Medlem
Skrivet av Kane:

Fz Premium...

Jag vill se DLC-listan först


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Varför är bilden högst upp på sidan lågupplöst?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Antikvitet
Skrivet av mosoloa1:

Varför är bilden högst upp på sidan lågupplöst?

För att FZ:s redaktörer är lika dåliga på Photoshop som de är på Quake. Annat var det under min tid.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av John:
Skrivet av mosoloa1:

Varför är bilden högst upp på sidan lågupplöst?

För att FZ:s redaktörer är lika dåliga på Photoshop som de är på Quake. Annat var det under min tid.

Så alltså är jag ganska på på Photoshop. Sen får systemet, det där som John basar över, ibland för sig att komprimera bilderna till fekalienivå. Och, jag har alltid vunnit över honom i Quake.


signatur
Medlem

Det givet, count me in!


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av John:
Skrivet av mosoloa1:

Varför är bilden högst upp på sidan lågupplöst?

För att FZ:s redaktörer är lika dåliga på Photoshop som de är på Quake. Annat var det under min tid.

Så alltså är jag ganska på på Photoshop. Sen får systemet, det där som John basar över, ibland för sig att komprimera bilderna till fekalienivå. Och, jag har alltid vunnit över honom i Quake.

haha


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Fixa andra betalningsalternativ än kort (paypal, direkt via bank eller dyl) så har ni en supporter till här. Det finns inte på världskartan att jag betalar med kortet på nätet.

Jag har trots allt haft Fragzone som startsida sen -96, men inte läst allt för mycket här sen det blev FZ då mitt intresse för konsoller är milt sagt begränsat.

Medlem

Lite trist med 6 nummer av PC Gamer när man bara spelar på konsol nu för tiden. PC-spelandet dog för ca 10 år sedan.
Men jag skall nog stötta er ändå för ni är så jäkla bra skribenter helt enkelt!


signatur

F.d. "Kändis" som titel

Medlem

Tjingade 400:e platsen och jag hoppas ni lagt undan en matta till mig nu. Tänkt att bli en gåva till morsan.

Medlem

Kanske ni ska bli lite mer aktiva här på sidan när de kommer till support sidan? T.ex Utlottningen av Presskittet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Greenz:

Kanske ni ska bli lite mer aktiva här på sidan när de kommer till support sidan? T.ex Utlottningen av Presskittet.

Är ju semestertider, hann iaf få igång tidnings- och webhallenrabatterna innan ledigheten. Ska dock sparka på Freddan så han lottar ut det.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Bjork:

Lite trist med 6 nummer av PC Gamer när man bara spelar på konsol nu för tiden. PC-spelandet dog för ca 10 år sedan.

Vad grundar du det på om man får fråga, brukar fråga personer som säger att konsol är på väg att dö ut också och jag anser att båda har fel i sitt påstående.

Medlem
Skrivet av Johnny:
Skrivet av Bjork:

Lite trist med 6 nummer av PC Gamer när man bara spelar på konsol nu för tiden. PC-spelandet dog för ca 10 år sedan.

Vad grundar du det på om man får fråga, brukar fråga personer som säger att konsol är på väg att dö ut också och jag anser att båda har fel i sitt påstående.

Jag menade bara att MITT PC-spelande dog ut för ca 10 år sedan då jag märkte hur sjukt mycket skönare det var att spela i en gosig fåtölj och en jättestor skärm istället för att sitta på en obekväm stol framför en jätteliten skärm.


signatur

F.d. "Kändis" som titel

Skriv svar