GTA V vs Battlefield 4

Robot
GTA V vs Battlefield 4

Idag drar både betan för Battlefield 4 och multiplayer i Grand Theft Auto V igång - vad spelar du?

#grand-theft-auto-v, #battlefield-4


Medlem
GTA V vs Battlefield 4

Dubbelt så många som ska köra bf, statistiken skevar möjligtvis lite när det bara är 3 personer som röstat;)

Medlem

Man kanske testar BF4, men man spelar GTA V! ;D


signatur

Niet.

Medlem

GTA såklart, har ju startart ett fantastiskt crew till och med, Hells Reapers fo life!

haha

Medlem

GTA. BF är ointressant

Avstängd

har inte ens gta v och är dessutom väldigt obrydd över online delen då jag ser gta som ett singleplayer lir. Så för mig blir det bf 4 betan för att se hur det är.

Medlem

Både och såklart!

Medlem
Medlem

BF!! Redan sjukanmält mig för dagens plugg! Ska gå och köpa en redig jävla frukost sen äre on!

Medlem

GTA 5 är väll inte till PC beta eller?


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Avstängd
Skrivet av sageen:

BF!! Redan sjukanmält mig för dagens plugg! Ska gå och köpa en redig jävla frukost sen äre on!

har hört att frukosten man gör själv är bättre bara dyrt och onödigt att köpa färdigt

Medlem

Varför finns inte båda som alternativ?

Medlem

BF4 när man ändå har blåst iväg 700pix på det! Ska bli roligt och se om mitt GTX 760 överlever

Medlem
Medlem

Båda, herregud. Man vet ju vad för svar ni förväntar er.

Medlem

Någon som vet när GTA Online blir spelbart?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

BF4, för GTA V finns inte till pc

Medlem

Skulle aldrig falla mig in att "uppleva" GTA V på en stofilartad gammal lastgen-konsoll med hängslen och promenadkäpp. Man får väl ha någon respekt för själva spelmediumet, framgångstanken och hur ett spel faktiskt presenteras?

Låg upplösning, låg fps, utsmetade texturer, kantiga modeller, bantade eller frånvarande shaders, icke optimerbart, omoddbart, tveksam kontroll...

Nej, tills det släpps till PC så är det inte släppt i någon seriös bemärkelse.

Medlem

GTA! All day, errday.

Medlem

Ja de borde ju funnits ett alternativ för båda! Jag är helt ledig och tjejen ska plugga hela dagen så det blir ju dubbelt upp för mig! Från kl 10 blir det BF4 betan fram till att polarna slutat jobba ikväll och sen är det GTA 5 som gäller

Medlem

Finns GTA till PC? Nej? Klart som fan att det blir BF4!

Medlem

Jobbigt läge...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skribent

Har inte ens kört igenom GTA V än och har inget guldmedlemskap, så det blir BF4 om servarna pallar.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Sparar GTA online till PC.
Har ändå inget live på xbox

Medlem

Spelar inget av dessa spel, men kommer att ge GTAV en chans när det släpps till PC.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Blir nog GTA i så fall. BF ser relativt ointressant ut, väntar hellre på Titanfall och Battlefront även om det dröjer. Är det något spelvärlden har för mycket av är det "realistiska" shooters. Lika bra att köpa lite guld med asscreed 4 på g eftersom jag gillar mp-delen av ac.

Medlem

Supreme Commander Forged Alliance Forever.

Medlem

Kommer spela BF4, GTAV och Terraria. Allt på en gång!!!!!

Medlem
Skrivet av KatOne:

Skulle aldrig falla mig in att "uppleva" GTA V på en stofilartad gammal lastgen-konsoll med hängslen och promenadkäpp. Man får väl ha någon respekt för själva spelmediumet, framgångstanken och hur ett spel faktiskt presenteras?

Låg upplösning, låg fps, utsmetade texturer, kantiga modeller, bantade eller frånvarande shaders, icke optimerbart, omoddbart, tveksam kontroll...

Nej, tills det släpps till PC så är det inte släppt i någon seriös bemärkelse.

Förstår inte hur ni orkar hålla på med all fanboy gnäll hela tiden.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

När blir GTA Online tillgängligt svensk tid så att säga?


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Skriv svar