The Division i kvällens Fragzone
Vi träffar svenskarna bakom årets stora E3-skräll, pratar om Frictionals science fiction-mardröm och spelar Battlefield 4 lite för mycket.
#massive-entertainment, #the-division-2, #soma, #frictional-games, #battlefield-4
<-- Detta är mitt ansiktsuttryck just nu typ
Tack för att ni fortsätter göra bra avsnitt!
PS. Jag har för mig att det gick att betala sin prenumeration för FZ Support med Paypal i början. Är det tillfälligt borta eller går det endast att betala med VISA\Mastercard? Fick tummen ur nu och tänkte bli slacker-backer men har ej dessa betalalternativ tillgängliga. Jaja, får väl skaffa mig vänner
Calle, Idol 2014!
Jag kan dansa också!
Ni måste fixa eran videoplayer! Försöker hela tiden kolla på fragzone avsnitt men varenda gång så slutar/kraschar den så jag måste ge upp.
Ger upp... gillar inte gnälla men ni måste se till att få ordning på er spelare, varför inte köra ut filmerna via youtube tills ni gjort det.
Jag bytte till en version med lägre bitrate nu, funkar det bättre? Vimeo är ju ändå en hyfsat stor spelare på videomarknaden. Den extra krispiga versionen kan fortfarande ses här.
Youtube har vi kört, men de är väldigt vanskliga. Får de för sig att man använder copywritat material tar de bort filmen, vilket inte är hållbart.
Ni måste fixa eran videoplayer! Försöker hela tiden kolla på fragzone avsnitt men varenda gång så slutar/kraschar den så jag måste ge upp.
Ger upp... gillar inte gnälla men ni måste se till att få ordning på er spelare, varför inte köra ut filmerna via youtube tills ni gjort det.
Jag bytte till en version med lägre bitrate nu, funkar det bättre? Vimeo är ju ändå en hyfsat stor spelare på videomarknaden. Den extra krispiga versionen kan fortfarande ses här.
Youtube har vi kört, men de är väldigt vanskliga. Får de för sig att man använder copywritat material tar de bort filmen, vilket inte är hållbart.
Fick problem att typ 10min saknades i slutet, verkar vara löst nu med den versionen som har lägre bitrate, den extra krispgia verkar dock fortfarande ha det problemet :/.
Aja allt kan ju inte vara perfekt, förstår också att ni inte prioriterar youtube heller som dem håller på. Kanske blip vore ett alternativ? Eller dem kanske har massa andra problem, är inte så insatt.
Kan ni inte ha egen videospelare... x).
Hursomhelst, bra avsnitt!
Är det bara jag som tycker Calle är tio olika sorters skitgullig?
Du och mamma
Fick problem att typ 10min saknades i slutet, verkar vara löst nu med den versionen som har lägre bitrate, den extra krispgia verkar dock fortfarande ha det problemet :/.
Aja allt kan ju inte vara perfekt, förstår också att ni inte prioriterar youtube heller som dem håller på. Kanske blip vore ett alternativ? Eller dem kanske har massa andra problem, är inte så insatt.
Kan ni inte ha egen videospelare... x).
Hursomhelst, bra avsnitt!
Ja, Vimeo verkar ha fuckat den filen. Vi har en egen spelare, men den har det varit mycket klagomål på den, varför vi har tittat på alternativ.
Jag bytte till en version med lägre bitrate nu, funkar det bättre? Vimeo är ju ändå en hyfsat stor spelare på videomarknaden.
Ja då, nu har jag sett 20min och det har fungerat fint, tidigare slutade det fungera runt 15-17min. Försökte flera gånger men gick bara i några sekunder när när man skippade fram dit.
Väldigt underligt att ni har sådana problem, vill gärna kolla på era shower och reportage så blir glad när det funkar.
Tack!
Jag kommer inte mer än ett par sekunder in Yt länk?
Youtube vill inte samarbeta med oss, ska se om jag kan hitta ett alternativ.
Funkar för mig nu helt plötsligt. Det var som ett ljussken från ovan och en röst som sade: "Du skall icke lida"
Everybody needs help.
Supertack Calle Efter ca 23 försök funkade den till sist. Asgarv på introt!
Kunde gått jävligt illa då jag hade munnen full med Te