Möt galna kannibalmutanter i The Forest
Ser riktigt bra ut, skall komma ut redan iår?
Det sägs så, men då antar jag att det blir någon form av betalbeta i och med att spelet är i alfa i november.
Tycker det ser mer ut som vanliga kannibaler, men spelet har jag varit sugen på sen man fick se det första gången. Även fast fienderna då såg mer ut som ett gäng kraschdockor.
Något som hade varit trevligt är att ifall man hade kunnat bygga hus uppe i något bredare träd.
Fast det kanske kommer senare efter spelet är släppt, inge roligt att bara få bygga på backen.
Kan inte sätta fingret på vad det är, men på något sätt verkar spelet vara svinbra, men tycker ändå att trailern var rätt tråkig och lite halvdant gjord. Kanske är att man är van vid flådiga trailers som bara gör en besviken, medans man i denna fick en "ärlig" look? Kanske bara är jag.
Kan inte sätta fingret på vad det är, men på något sätt verkar spelet vara svinbra, men tycker ändå att trailern var rätt tråkig och lite halvdant gjord. Kanske är att man är van vid flådiga trailers som bara gör en besviken, medans man i denna fick en "ärlig" look? Kanske bara är jag.
Tråkig tycker jag inte den var, men ärligare än många andra trailers kan jag i alla fall hålla med om.
Den kanske var avsedd att locka en viss publik?
Mig visade den exakt vad jag behövde för att villkorslöst köpa spelet när det släpps.
Den kanske var avsedd att locka en viss publik?
Mig visade den exakt vad jag behövde för att villkorslöst köpa spelet när det släpps.
Missförstå mig rätt, jag blev också riktigt sugen på spelet. Men det kändes ovanligt att inte bli bombarderad av överbombastisk musik, CGI-snuttar och inflygande text förklarandes vilka "awesome features" spelet tydligen ska innehålla. Blev som en självinsikt över hur avtrubbad man blivit av att alla andra speltrailers idag ser likadana ut, och bara är utformade för att hypa upp en utan att faktiskt förklara något om spelet.