#lionhead-studios, #fable-iii
► Läs hela artikeln här
Rolig ide, skulle fler spel ta efter.
Mysigt, precis som allt annat Fable-relaterat.
Äntligen får man bli kung! Och styra sitt kungarike med stolthet för att bygga upp det mäktigaste kungariket någonsin.
I got a Goldenshower.
Ohh! Så länge gamestop bara kommer med ett förhandsbokningserbjudande så jag kan skapa en bybo så blir jag nöjd
Bokat och väntar ivrigt!
Gillar det starkt
"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets
What you don't learn with wisdom, you learn with pain.
Jag vill också skapa en byfåne!
Kul grej förvisso, men jag kommer aldrig mer köpa nått som snackpåsen Mullenyxx varit inblandad i.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life. - Sir Terry Pratchett
Låter helt meningslöst
Ser iaf fram emot Fable 3.
Kan EA sälja ett sånt verktyg till Sims och Spore så kan väl Lionhead sälja det till Fable
Kommer det verkligen vara värt att förboka?
Jag saknar fortfarande fable II till pc då jag aldrig spelat II:an eftersom jag aldrig ägt en nyare konsoll.
Stolt supporter av FZ. "So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"
Verkar inte så lockande att skapa bondtölpar, men vem vet?
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
Roligare med en snygg/rolig medhjälpare än en random som någon annan skapat Nu kan man ju ha årets bästa side-kick, som jack black, jack sparrow, barney stinson eller nån annan i stället för en random bybo (med hjälp av kreativitet och fantasi)
Har du haft huvudet under en tryckluftsborr? Meningslöst? Awesomesauce om du frågar mig.
Som ett eget litet husdjur som springer runt i Albion!
Då skulle jag nog skapa en kvinna som har minimalt med kläder på sig!
Vad? Det är ju ett fantasy spel. Låt mig leva mina fantasier!