Gameplay – Zombier dör i Dying Light
Tack, den andra funkade inte alls, fick ljud men ingen bild...
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Såg inte helt pjåkigt ut, men känns ändå väldigt stelt och låst när det kommer till rörelser. Samt trasdocks fysiken i samband med dödsfall och kollisioner såg inte alltför imponerande ut för att tillhöra denna generation. Men det finns väl utrymme för förbättringar innan det släpps!
Kan bara hålla med de som sagt att det ser ut som ME kombinerat med Dead Island. Inget jag kommer skaffa dag ett men när det kostar under 100 kr så kankse det blir ett köp, beror på hur repetitivt det är för det ser ut som ett sådant spel och det ser ut att ha samma problem som Dead Island hade.
Glida --> Sparka --> "döda" zombies mot väggen, det kunde man göra i "Bulletstorm" med, även om det inte var zombies.
Snälla media, ta bort snubben i mitten. Kommer bara med patetiska kommentarer on and on again.
Du menar skådisen från Commutiy (Joel McHale)? Han var ok men jag håller med om att han blev rätt så jobbig ibland speciellt när han kommenterade det här spelet.
Glida --> Sparka --> "döda" zombies mot väggen, det kunde man göra i "Bulletstorm" med, även om det inte var zombies.
- glida men resten kunde man göra redan i Dark Messiah
Det minns jag inte. Var länge sedan jag spelade DM...
Seriöst, efter Dead Island vill jag ha ett mer seriöst zombielir där man faktiskt får smaka på konsekvenserna av att dö. (a `la dayZ)
Jag har så svårt att förstå det "roliga" med att lira spel där man ändå bara återskapas 2 meter innan platsen man dog på. Tar ju bort halva känsla av att vara försiktig eller rädd för att dö. Till skillnad mot förr så är det svårt att vara kaxig och lite stolt över att man tagit sig igenom ett spel i modern tid.
Seriöst, efter Dead Island vill jag ha ett mer seriöst zombielir där man faktiskt får smaka på konsekvenserna av att dö. (a `la dayZ)
Jag har så svårt att förstå det "roliga" med att lira spel där man ändå bara återskapas 2 meter innan platsen man dog på. Tar ju bort halva känsla av att vara försiktig eller rädd för att dö. Till skillnad mot förr så är det svårt att vara kaxig och lite stolt över att man tagit sig igenom ett spel i modern tid.
Testa No more room in hell. Bästa Zombie-survival jag har spelat sedan DayZ även om det inte är riktigt samma genre. Det är dessutom gratis även om det kräver Steam.
http://www.nomoreroominhell.com/
Snälla media, ta bort snubben i mitten. Kommer bara med patetiska kommentarer on and on again.
Du menar skådisen från Commutiy (Joel McHale)? Han var ok men jag håller med om att han blev rätt så jobbig ibland speciellt när han kommenterade det här spelet.
han var jobbig hela jävla VGX, hoppas jag aldrig behöver se eller höra honom igen.
God is dead