Spana in nedlagda World of Darkness
Finns en petition för folk som vill att CCP ska återuppta arbetet på ett eller annat sätt med WoD.
http://www.change.org/en-AU/petitions/ccp-games-corporate-rei...
Hoppas verkligen att något nytt spel i World of Darkness-världen görs, Bloodlines var helt fantastiskt trots att det var rätt ofärdigt, stämningen är tung som.. något tungt, ett av de mest stämningsfulla spel jag spelat, allt från stilen till musiken osv. Hade jag inte spelat det så mycket att jag kan i princip varenda sekund utantill hade jag nog installerat det igen nu.
Hoppas verkligen att något nytt spel i World of Darkness-världen görs, Bloodlines var helt fantastiskt trots att det var rätt ofärdigt, stämningen är tung som.. något tungt, ett av de mest stämningsfulla spel jag spelat, allt från stilen till musiken osv. Hade jag inte spelat det så mycket att jag kan i princip varenda sekund utantill hade jag nog installerat det igen nu.
Finns någon malkavian mod som är rätt rolig och helt klart värt att köra igenom spelet igen.
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
Still in denial.
Jag ligger mellan denial och bargaining eftersom jag vägrar tro på att dom spolat ner 8 års arbete utan att ens försöka outsourca arbetet. Håller även tummarna så benen knakar för att det här ska vara ett sjukt PR trick. "vi lägger ner spelet, folk kollar in...3 månader senare, vi släpper spelet trots allt ololol trollface"
Game long and prosper
Hörde av en vän att spelet var mer eller mindre 80-90% färdigt och att de vänt sig till vissa andra för att slutföra spelet. Hoppas ryktena stämmer för JAG VILL HA DETTA SPEL!
Jag hoppas det, jag läste manualen och gameplay verkar faktiskt riktigt intressant
Game long and prosper
Vampire the masquerade - Bloodlines vibbar. fyfan jag hade nog älskat det där spelet
Det är ju baserat på samma universum
Jaha då var det inte så konstigt då. Hur som helst så gillar jag designen. Och Vampire the Masquerade - Bloodlines är ett av de bästa spel jag någonsin har spelat.