Fallout 3 buggish

Medlem
Fallout 3 buggish

Tjoo, började lira Fallout 3 igår kväll, allt är riktigt grymt förutom det att det får för sig att frysa till några(5-15ish) sekunder då och då, vilket är sjuuukt irriterande, ibland kan det vara nån kvart emellan "frysperioderna" men ibland kan det hända var trettionde sekund.. typ..

Någon som har samma problem eller någon idé på hur jag ska kunna lösa det?

Medlem

hur mycket minne har du?


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

har bara 1gb

Men jag kollade runt lite på nätet och hittade en lösning nu.

Var tvungen att avinstallera Vodei Multimedia Processor och stänga ner Daemon tools, funkar helfint nu!

Medlem

ok, fint att det löste sig. mycket nöje!


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Aye! Tackar så mycket!
Provade att dra igång daemon tools också, funkar med det igång, så det var bara Vodei som dummade sig med ljudet i spelet.

-flyger iväg och skjuter mutant-möss!-

Medlem

Ok kör hårt:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

MFC
Medlem

Spelet kraschar när jag kör nytt spel, den kör igång att ladda men så kraschar den. Verkar vara ett vanligt problem. Någon som har en lösning?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

har du kollat techsupporten på det officiella forumet?


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

MFC
Medlem
Skrivet av w4rhog:

har du kollat techsupporten på det officiella forumet?

Ja, inget nytt där. Avinstallerade Nero och kom lite längre. Det är ju en cirkel som snurrar medan spelet laddas när man väljer nytt och nu kom den lite längre. Innan jag avinstallerade Nero så körde den bara ett varv, nu kör den några varv iaf.

Ska se om det är någon Codec som spökar, har för övrigt testat det mesta på officiella forumet. Det är nog bara detta kvar sedan har man slängt ut 339:- helt i onödan..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

MFC
Medlem

Och nej, nu stannar laddningen efter "första varvet igen".. det var nog bara tillfällig hybris..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Tjenare! Jag har ett lite annorlunda problem från er! jag får igång spelet från början, vill inte spoila så jag skriver lite konstigt när jag kommit en bit in i spelet ungefär 1 - 1,5timma (alltså i handligen) så börjar det crasha när man sparar eller bara laddar något så som att gå ut genom en dörr etc...då kommer det fram "Fallout 3 har stött på ett problem och måste avslutas" det är riktigt irriterande O.o det fungerar felfritt utan minsta lagg innan dess..någon som har ett bra svar? tack på förhand.

Inaktiv

Fallout 3 på very hard när man är lvl 20 är ruskigt enkelt.


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Har samma problem som Lehto91, nån som vet vad det kan vara ?

Medlem

Fallout 3 har en tendens att spontankrasha, jag spammar F5 hela tiden.

1
Skriv svar