Det blir ett Sniper: Ghost Warrior 3
Låga betyg sänker inte den storsäljande krypskyttsserien.
#sniper-ghost-warrior-3, #city-interactive, #ci-games, #lords-of-the-fallen
"CI Games says Ghost Warrior 3 will represent the tactical shooter series' "first AAA production effort."
Ser faktiskt fram emot det, särskilt när dom pratar om att det blir en AAA-satsning och sandbox-gameplay!
Tvåan var hyffsat ok tidsfördriv men lämnade mycket att önska av ett sniperspel där största nackdelen var just att det inte var sandbox utan väldigt linjärt!
Så jävla tråkigt så jag dör. :P. Dessa spelen påminner mig om de gamla Arnold filmerna och Rambo där man dödar 500pers och allting är gjort för att du ska vara Kung och äga på allt. En 14årings våta dröm. Om jag fick en kopia på spelen gratis så skulle jag betala för att ge bort dom till någon.
Så jävla tråkigt så jag dör. :P. Dessa spelen påminner mig om de gamla Arnold filmerna och Rambo där man dödar 500pers och allting är gjort för att du ska vara Kung och äga på allt. En 14årings våta dröm. Om jag fick en kopia på spelen gratis så skulle jag betala för att ge bort dom till någon.
Tack för ditt inlägg. Funderade på det en stund och kom på att jag bryr mig inte ett skvatt utan bara konstaterar att vi gilla olika.
Förresten så är det kul att äga ibland i singelspel o jag är verkligen inte någon fjortonåring. Ha en trevlig helg..
Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.
Jag gillade både ettan och tvåan, ser fram emot trean!
Mja tvåan gillade jag, men ettan var så fruktansvärt buggad. Tror jag fick lov att att köra om sista uppdraget minst 5 gånger, varenda gång blev det att det inte kändes av att jag gjorde allt jag skulle göra så uppdraget inte kunde slutföras, sedan kunde många fiender bara stå och titta på mig utan att något hände om jag råkade bli upptäckt.
Ettan var bra ja, men när man får stöta på såna där saker mja då blir man lite mer anti spelet