Vilket spel ser du mest fram emot 2015?
skulle vilja säga Rainbow Six: Siege, men jag tror faktiskt inte dom kommer släppa det 2015, känns som dom har en hel del kvar att jobba på om dom ska få liv i serien igen och leverera ett riktigt next-gen spel!
Annars äre The Division som gäller, Massive är grymma utvecklare, det som får mig att känna mig skeptisk däremot är Ubisoft i baksätet.
Och hittills har jag då inte blivit imponerad alls av något av dom senaste årens spel när det kommer till "seamless mp" "co-op" och "SP+MP+Co-op+mmo".
Känns som man snör ihop allt för att det ska vara "social gaming" utan att stoppa in meningsfullt innehåll när man väl spelar med sina polare!
Hatred ser jag fram emot också. Kommer bli ett härligt spel med massor av moralpanik i all media
| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |
Det jag ser fram emot mest är att Witcher 3 släpps nån gång, inte för att jag är särskilt sugen på spelet, utan för att CD Project då kan börja prata om Cyberpunk 2077.
Det spel jag ser fram emot mest är nog Cities: Skylines. Det verkar kunna bli det första city building-spel som blir bättre än SimCity 4.
Parkitect... utan tvekan.