Pc-versionen av Batman: Arkham Knight är fortfarande inte perfekt – kunder kompenseras med gratis spel

Medlem
Skrivet av marsson90:
Skrivet av Puscifer:

De som är fans av spelserien och således redan äger spelen då? Är de körda? Varför inget säsongspass?

Hur rättvist skulle det vara gentemot alla de som redan köpt spelets season pass? Jag har redan köpt det till exempel, och jag äger även alla tidigare spel i serien, så det här känns mer som en pungspark än någon form av kompensation.

Det absolut värsta är att alla de som köper spelet nu också får "kompensation", så det är ingenting mer än ett billigt PR-trick för att få folk att köpa skiten på nytt.

Lärdom: köp inte season pass.

Medlem

Jaha, då får man bara Blackgate. De borde ha gett köparna friheten att välja ett visst antal spel från WB istället.

Medlem

För er som inte spelar TF2 så tar jag gärna emot grejer

Medlem

Rätt märkligt val av titlar. Visst det är stensäkert att få träff på rätt målgrupp, men hur stor är sannolikheten egentligen att majoriteten av de som drabbats inte redan spelat föregångarna?

Sorglig misär detta.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag äger inte de spelen men om man nu är besviken på ett batman spel. Tror du man vill ha mer av samma då eller?
Hur tänkte de där?

Medlem
Skrivet av Twalec:

Jag äger inte de spelen men om man nu är besviken på ett batman spel. Tror du man vill ha mer av samma då eller?
Hur tänkte de där?

Varför det är så mycket skit kring detta är just för att de tidigare spelen faktiskt vart riktigt bra (åsikter om Origins varierar, jag tyckte det var bra med).

Medlem
Skrivet av Ghan:
Skrivet av Twalec:

Jag äger inte de spelen men om man nu är besviken på ett batman spel. Tror du man vill ha mer av samma då eller?
Hur tänkte de där?

Varför det är så mycket skit kring detta är just för att de tidigare spelen faktiskt vart riktigt bra (åsikter om Origins varierar, jag tyckte det var bra med).

Oki. Ja jag ska egentligen inte säga nått då jag inte testat de föregående. Tänkte bara allmänt.

Medlem
Skrivet av Freffo:
Skrivet av obbe:

Får man spelen även om man fick spelet via grafikkorts kod?

Det ska stämma. Min bror fick Batman Arham Asylum och Batman Arkham City. Han fick en kod av Nvidia när han köpte sitt grafikkort.

Ja, så är det. Jag fick Batman Arkham Knight med mitt Nvidia grafikkort och använde koden. Nu har jag fått de andra Batman-spelen också (på Steam). Har testat lite och spelet verkar fungera bra nu för min del.

12
Skriv svar