Klart – De svenska priserna på Geforce GTX 1080 och 1070
Känns som mitt 680 ligger efter lite ^^ blir att köpa nytt till hösten
Själv sitter jag med ett AMD Radeon R9 280X som jag tror är väl ganska jämbördigt med ett 680, för tillfället duger det gott och väl för mig, lär nog dröja ett bra tag till innan det blir någon uppgradering här iaf
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
Själv sitter jag med ett AMD Radeon R9 280X som jag tror är väl ganska jämbördigt med ett 680, för tillfället duger det gott och väl för mig, lär nog dröja ett bra tag till innan det blir någon uppgradering här iaf
Har samma kort men den räcker inte riktigt till för 1440p 144hz
Jag ett GTX 980. Klarar mig med det i några år till tror jag 4K är inte så viktigt för mig.
Är jag den enda som inte får ihop 4200kr för 1070? (379 dollar)
Det borde ju vara en tusing lägre ju? Eller har jag missat något?
3300-3700?
Om man kollar här http://www.valuta.se/ så borde det vara 599$ = 4924kr, 379$ = 3116kr osv. Alltid dyrare av någon anledning, skatt eller nått vad vet jag.
lol, Founders Edition - vad blir nästa grej? Kickstarter - early investor levels? Donate 100$ receive 100 mhz more. Donate 200$ receive 250 mhz more overclocking power....
Ingen skillnad på founders edition och vanliga, ingen cherry picking eller så. Det är deras nya benämning på referenskort.
Är jag den enda som inte får ihop 4200kr för 1070? (379 dollar)
Det borde ju vara en tusing lägre ju? Eller har jag missat något?
3300-3700?
Om man kollar här http://www.valuta.se/ så borde det vara 599$ = 4924kr, 379$ = 3116kr osv. Alltid dyrare av någon anledning, skatt eller nått vad vet jag.
Moms skulle jag tro.
Hell Tengil, vår befriare!
Sitter på samma kort och är jäkligt nöjd. Väntar till AMD presenterar sina kort innan det blir något köp, men det BLIR ett köp iaf, oavsett tillverkare.
Nån som vet hurvida Ti versionerna skulle ha HBM istället för DDR5?
Ingen vet än, men det är bara 1070 som har GDDR5...1080 kör med GDDR5X.
Men det är väl bara GTX 1080 som är bevisad snabbare än Titan X?
GTX 1070 har väl ingen jämfört ännu?
True