Bekräftat – No Man's Sky försenas
Jag är 94% säker på att detta spel inte kommer vara roligt mer än ett par timmar, men har, mer än, gärna fel.
Vad använder du för magisk formel för att komma fram till precis 94%
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Hahahaha till dom som inte lärt sig att sluta förboka spel
Grafik: Nvidia RTX 3060 TI DDR4 Ram: 32GB@3600mhz
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB
försena spelet några veckor? Han menade väl några månader?
Jag tror han försökte mildra smällen med sina ord.
7 veckor mot 1,5 månad. Nu är jag superpetig men iallafall för mig så sträcker sig "några" till minst 3 månader då 2 månader är "ett par" och det är ändå inte ens det.
/end of douchiness
Hahahaha till dom som inte lärt sig att sluta förboka spel
På vilket sätt drabbar detta folk som har förbokat mer än andra?
Hörru - låt nu killen hållas. Han har inte tagit sin medicin ju!
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
försena spelet några veckor? Han menade väl några månader?
Jag tror han försökte mildra smällen med sina ord.
7 veckor mot 1,5 månad. Nu är jag superpetig men iallafall för mig så sträcker sig "några" till minst 3 månader då 2 månader är "ett par" och det är ändå inte ens det.
/end of douchiness
Tänkte också kommentera det, däremot är 7 veckor på gränsen för att kalla det "några" men det beror ju helt på hur olika definitioner man har
Hur som helst är jag fortfarande taggad på spelet, oavsett när det släpps och till vilket pris.
Jag är 94% säker på att detta spel inte kommer vara roligt mer än ett par timmar, men har, mer än, gärna fel.
Vad använder du för magisk formel för att komma fram till precis 94%
SVÅRT beslut för att skjuta upp releasen? Det hoppas jag inte att det var. Det ska vara ett lätt beslut!
Våga sluta stressa ut (ofärdiga) spel!
Ingen VILL väl att ett spel försenas? Då är det klart ett svårt beslut.
Tvekar man om ett spel behöver försenas eller inte, då behöver det förmodligen försenas...
GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
Man vill ju pröva spelet. Men när företaget själv knappt kan beskriva vad man kan göra i det som faktiskt är kul så blir man tveksam.
Det är ju inte det att dom inte kan, utan att dom inte vill. Dom vill ju att det ska bli lite som Minecraft där det finns en stor community runt om som skapar själva spelet.
Tjock matälskande ninja från västkusten.